Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím co má největší podíl na tom aby pionýr chodil na nakopnutí vím že hlavně předstih ale co dál už ne. Mám motor po go ze začátku chodil na nakopnutí ale teď de sotva na roztlačení. Neměl jste někdo podobnej defekt?? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:57
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 hlavne hned nekupuj civky  uz se mi parkrat stalo ze motor po GO se po chvilce rozsteloval
Datum: 23. června 2014 21:57
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Děkuju za odpovědi jinak pionýr je po kompletní renovaci nádrž i karbec jsou čisté no zkusím to zítra poštelovat
Datum: 23. června 2014 20:55
 Proč mám pocit, že uživatel15188 trpí schizofrenií? Jinak za mě ta jiskra  A nebo máš bordel v karbu (a nádrži)
Datum: 23. června 2014 13:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 jako první zkus koupit indukční cívku a zapalovací cívku a od toho hledej dalčí problémy karbec, kladívko, magneto, kondík..
Datum: 23. června 2014 12:15
Jméno: Standa
IP: uživatel17342
 Začal bych tim,že bych si nastavil zapalování baj oko aby byl odtrh nějak mezi 0,3-0,5mm a předstih okolo 1,5mm a na svíčce aby byl takovej odtrh aby lítala dostatečně silná jiskra (přesnej předstih nehraje až takovou roli) a hlavně bych vyšteloval karbec,tam je 90% problémů se startovánim,volnoběhem,nízkejma otáčkama atd....
Datum: 23. června 2014 10:52
 Může to dělat x-věcí. Začal bych předstihem, kontrolou zapalování - kondík, kladívka, cívky, kabeláž, indukčka, svíčka. Pak jít třebas dál - karburátor (hladina, zanesení), nebo ještě dál - horší komprese. Pořád do kola
Datum: 23. června 2014 9:11
|



|