|
|
|
| |
 Cau draci mam problem s 250/559 panelkou. Kdyz ji nahodim tak chvilku podrzim sytic pak ho vypnu motor jde pekne rekneme pravidelne ale za cca 20 sekund skomira a zdechne.Prijde mi ze na zapli sytic by masina mela bublat ale zahllti se a zdechne. Karburator serizen podle prirucky, trysky original hlavni 96 volnobezna 50 sroub vzduchu 1/2 otacky. Jeste me zarazi jedna skutecnost a to ze na karburatoru jikov 2926 SD-2769 (mam namontovan) je na komore sytice original vyvrtana dirka cca 3mm a na karburatoru jikov 2926 SD 11b je tato dirka zaslepena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2014 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mám doma taky tuhle panelu , ale ještě jsem na ní nejel .Třeba takovej wartburg se taky zahltí se sytičem , hned jak motor chytne tak je lepší sytič vypnout
Datum: 07. června 2014 19:37
 Cus benzin tece krasne kohout vycisten peclive utesnen nove sito. Procital sem ruzna fora mam podezreni na gufero u zapalovani ma to stejne priznaky. Protoze sroubem vzduchu at ladim jak ladim vysledek stejny tzv dira v plynu.
Datum: 06. června 2014 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17279
 co jinak jde ti z nadrže dost benzínu ? asp tři čvrte male flašky od M2 t za 30 sekund ti musí přez kout případne filtr nadojit
Datum: 06. června 2014 11:04
|



|