Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Zdarec , draci chci se zeptat když budu mít válec na fichtlu s žádným nebo třeba 1,2,3 výbrusem bude to mít větší výkon a menší spotřebu než když budu mít třeba 8 výbrus ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:26
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Dole máš mail,tam stačí napsat,web ani FB nevedu.
Datum: 12. dubna 2014 7:26
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Aha, Stando já se chtěl zeptat nemáš nějaký stránky nebo něco ?? Když bych si to rozmyslel a chtěl udělat třeba větší výbrus srovnat tu vložku trošku upravit kanálky můžu se na tebe obrátit ?? Kolik si tak za co účtuješ ??? Děkuji moc
Datum: 11. dubna 2014 15:32
 Osobní zkušenost je,že nejmíň žere slícovanej zarovnanej válec s opravenými nedostatky z výroby ve vrtání 39mm a s origo vyleštěnou hlavou a HT65 , VT 35 a čistým výfukem z j21 - doutník ... Dost jsem jich dělal a majitelé se dostávají v cestovním použití k 2,5L/100km ... Rychlost +/- 75km/h,,,,, Naprosto holá serie vždy krká okolo 3-3,5 L protože nejde tak hladce a někde řadíš dřív dvojku atd...a to se do tý spotřeby promítne negativně ....
Datum: 10. dubna 2014 11:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a je to tu opět 8.výbrus je sotva 55 ccm,do 60tky to má ještě daleko
Datum: 09. dubna 2014 22:20
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Zdarec, čím menší je plocha válce, tím menší výkon. Ale neni tomu tak vždycky. Když uděláš poslední výbrus, tak se ti objem z 49,9ccm zvedne na nějakých 60ccm, ale když karbec neosadíš tryskou s větším průměrem, tak to nepujde ani poznat. Spotřeba samozřejmě roste se zvěčujícím se průměrem trysky. Čím víc výbrusů, tím větší objem a s tryskou s větším průměrem roste i výkon, ale ne nijak obvzlášť. Spíš tam, kdes musel řadit dvojku, tak ti to trojka napohodu utahne. Moje zkušenost
Datum: 09. dubna 2014 18:31
|



|