 Zdar draci, když jedu z kopce na neutrál tak mi fechtl nějak chřastí viz video http://youtu.be/7x52jaESetY . Dál bych se chtěl zeptat jestly někdo nepozná co to chrastí tady : https://www.youtube.com/watch?v=RmvS7vJItOI&feature=youtu.be díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 10:14
 Dobře skusím to . a do válce se mrknu v tejdnu (nemám trobkovou 10 )
Datum: 06. dubna 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 No já video neposlouchal,jen sem reagoval na ten primár,chybně. Tohle cvakání lze snadno odstranit. Lehounce povol řadící automat na motoru a prašť na něj od strany řadičky aby zajel co nejvíc dozadu k sekundárnímu kolečku a pak utahni na krev. Oni už maj někdy ohlodanou aretační packu co zapadá do karteru a kartery v tom zářezu taky už mívaj vakl a když se to tam dá šejdrem víc k primáru tak pak rachtaj neutrály a někdy i vyskakuje trojka a když se do toho takle bací tak to odskočí dozadu a je to v poho. Ale časem se to uvolní a bude to na novo.
Datum: 06. dubna 2014 8:34
 Když sem natáčel video tak ten řetěz nebyl došponovaný po došponování to dělalo to samý
Datum: 05. dubna 2014 23:30
 pokud jsi to tlačil na neutrál, tak se primár nehýbal, ale jen převodovka a sekundár, tipl bych to na ten "náboj" sekundárního kolečka, jsou tam ok ložiska a nemáš přepnutý řetěz ? u toho druhýho videa těžko řict, takovej rezonující zvuk, jako kdyby něco bylo volného .. teď nevím jak je to s teorií, ale nemůžou zvonit žebra? na simsonech a dvácách bývají ti "antirezonanční" gumy ..
Datum: 05. dubna 2014 21:29
 To chrastění v převodovce sem myslel to jak je sylšel asi od 0:09 to právě chrastí víc a pak to cvakne a zas stichne
Datum: 05. dubna 2014 21:17
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to chrastění když to tlačíš podle mě jde z převodovky,je bud přiohlá nebo obroušená vidlička (řetěz to těžko bude když se motor netočí) a to druhý chrastění bude pístní čep
Datum: 05. dubna 2014 20:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mě to dělalo v převodovce dal jsem jiný kolečko to 18 zubý a hned to v neutrálu mezi jednočkou a dvoukou taky chrastilo i když jsem to nastartoval ale jak jsem zmáčkl spojku hned to chrastit přesdtalo ale pak toho nechalo
Datum: 05. dubna 2014 12:32
 Dobře dobře , díky borci  hlavně sem se ptal abych se tak ujistil aby třeba to třeba nebylo něco v převodovce a nebo klika
Datum: 04. dubna 2014 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 Odpověď dostaneš až to rozebereš  neunáhloval bych se..
Datum: 04. dubna 2014 22:35
 Lamely jsou ferodo nový od minulého léta ale spojka de docela stuha to bude ono ?  takže to bude chtít nový lamely ?
Datum: 04. dubna 2014 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 To se spíš vymačkali zuby na lamelách - to se děje u všech novodobých replik lamel,řetězem to nebude.
Datum: 04. dubna 2014 21:14
 Díky ale ten primár sem měnil asi před 3 rokama je možný že by se tak rychle vytahal ? je možný kdyby tam bylo mín oleje než má bejt že by to takhle chrastilo ? (olej mi uniká kolem startpáky)
Datum: 04. dubna 2014 20:37
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Moc poznat to není, ale to první bych typnul na vytahanej primární řetěz (pokud to chrastí od levého víka). Druhé řinčení je pro dachla typický, ale videjko zkresluje.
Datum: 04. dubna 2014 20:34
|



|