 čau, v létě roku 2012 sem si nechávál dělat GO motoru motoservisu. píst, kroužky, gufera, ložiska, lamely, klikovka, dostal sem to krásně seřízené, tak sem to zajel. cca 1000 km sem jezdil s 12z, to malé kolečko co je na výstupu motoru a pak sem si tam dal 11z a jezdil sem na polnackách a někdy po cestě a pořád sem jezdil v plných otáčkách někdy ve dvou nebo ve třech. vydrželo to do léta 2013 a potom mě začlo při plných otáčkách tam něco dělat mlátit (ale v nízkých to nedelalo) a když to tak mlátilo tak to nezabíralo, nemělo výkon, a zpomalito to, potom se to zas chytlo a pak po 2 vteřinách zase dokola ale jen v plných otáčkách. je možné že bych na tom motoru odrovnal ložiska na klice? nebo mi popřípadě poradte co by to mohlo byt. předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2014 12:41
 to je teda go.nový píst a starý válec....odvezl bych jim to tam at se starají...
Datum: 24. ledna 2014 12:41
 klikovka byla na repasu ale výbrus se nedelal, jen se tam dal kroužky a píst nový a ložiska sou tam dané ty správné
Datum: 23. ledna 2014 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel16732
 Osobně bych to rozebral,tohle teoretizování je takový k ničemu... To muže bejt cokoliv... Jestli byl motor po opravdové GO tak ale neni možný aby se takle vysypal... Co muže odejít už po roce je výbrus,píst,kroužky...pokud jen někdo vyměnil ložiska a gufera tak to muže bejt cokoliv... Ojnice (dole) ,píst atd,primár,spojka,koš,vybouchaná převodovka ... A nebo tam někdo dal třeba ložiska bez c3 a utahuje se to...
Datum: 23. ledna 2014 18:10
 a co by mohlo byt KO na te ojnici? myslíš že to bude to bronzové pouzdro?
Datum: 23. ledna 2014 17:25
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 řekl bych KO ojnice...
Datum: 23. ledna 2014 12:22
|



|