Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 Zdravím, mám problém s babettou 207. Vyčistil jsem karburátor, výfuk a svíčku, ale nechce správně fungovat, nastartuju ji se sytičem, na volnoběh drží, ale jakmile naplno otevřu plyn, tak po vyskočení sytiče vyletí do otáček a po pár vteřinách se začne dusit. Někdy se dusí deset vteřin, někdy hnedka chcípne. Bohatost jsem šteloval podle příručky, trysky jsem čistil, svíčka v pořádku. vyměnil jsem těsnění v kohoutku, sešteloval jsem plovák, ale pořád zhruba stejné. Po zahřátí se mi povedlo vyhnat motor do otáček stabilně, ale jen na stojanu, na jízdu nemá dostatečný tah. Zajimavé je, že když se rozjedu z kopce, tak jak to chytne otáčky, tak si je i se zátěží udrží. Z místa ale otáčky nedává.. Někdo poradí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 7:21
 Před pár měsíci jsem taky dal nový těsnění na na sání u pařeza a ukázalo se že netěsní, musel jsem vystřihnout nový ze silnějšího papíru.
Někdy se to projevuje tak že se dostává směs ven, u toho pařeza byl prostě okolo příruby kolínka olej (benál se odpařil).
Apropo, jak jsou na tom gufera kliky? Nelítá to tam někde ven?
Datum: 20. srpna 2013 7:21
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 nevím, jak mám teda zkontrolovat vzduch.. u karbecu jsem měnil všechna těsnění a nezdá se mi, že by někde podsávalo...
Datum: 19. srpna 2013 21:38
 to ne, olej ve má za úlohu "nalepit" na sebe prach ale celkovou propustnost by ovlivňovat neměl
Datum: 19. srpna 2013 19:30
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 sundal jsem filtr a zjistil jsem, že ve filtrovací vložce není ten olej, jak se kape.. může to mít až tak zásadní vliv? Jakej olej se tam dává? M2T?
Datum: 19. srpna 2013 18:53
 Měření ohmetrem je bohužel jen velmi chabá diagnostika, podle toho co jsem zjistil je kardinální průser co se týče tý krabky v tom že je tam mizernej kondenzátor, je zalitej jen do tý gumy a vedou k němu takový maličký otvory (kámošovo mělo navíc malnkou prasklinku) a tudy tam jde vlhkost (plechovej pásek okolo kondíku byl orezlej), ve finále ten nacucanej kondenzátor požere většinu energie a má to slabou jiskru.
Podobně může mít problém cívka na statoru co to krmí ale ta se dá celkem slušně změřit voltmetrem - odpojit, připojit voltmetr na střídavej rozsah a šlápnout, mělo by to ukázat aspoň 50 V (efektivní hodnota).
Ale stejnak si myslim že bude problém spíš v přípravě směsi protože podobně se chovaj některý mašiny když se sundá vzduchovej filtr apod.
Datum: 18. srpna 2013 20:17
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
Datum: 18. srpna 2013 19:48
 Taky by to mohlo dělat zapalování, zrovna včera jsme to se sousedem na jeho 207 taky ladili, měl vadnou tu kostku s tyristorem, startovalo to v pohodě ale jak otočil plynem tak to mělo tendence zdechat a ve vysokejch otáčkách to sem tam vynechávalo.
Jinak bych to tipoval na chudou směs - možná špatná hladina, váznoucí ventil nebo plovák a nebo falešnej luft.
Datum: 18. srpna 2013 16:17
|



|