
Neznělo to ještě nějak moc hrozně,ale jestli máš vakl na čepu,tak udělej pouzdro,samotnej čep to nevyřeší (ten předpokládam že šel novej s novym pístem při výbrusu). Primár muže bejt jetej taky,jestli si koupil někde levný lamely,tak už maj po zubech....i když spíš to znělo jako ojnice a kroužky... Asi bych to dál jezdil.... nějak si zaaretuj píst a zkus zahejbat klikou/pootočením magneta ... pokud se to skoro nehne a bude to bez cinknutí,tak to neřeš,a jezdi,,,,pokud tam bude už znatelnej vakl a už tady uslyšíš zřetelný cinknutí/cvaknutí tak je to na repas ojnice... Odpověď na druhou část....pokud je spodní klec už hodně v hajzlu a nebudeš to řešit,tak se jednoho dne vysype,jehly se rozletí motorem a budeš to dělat komplet - klika,ložiska,ojnice,výbrus...