slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15807    
Zdar kluci, mám problém na své jawě 20 a už nevím co s tím. Vše šlapalo jak má a po týdnu jsem se chtěl projed a byl problém, motorka cukala a nejela, tak jsem zjistil, že špatně dotéká benzín, díky špatnému těsnění v kohoutku. Těsnění jsem vyměnil + vyčistil karburátor. Po namontování nastal problém se kterým si tedy už nevím rady. Motorka chytne, běží 10sekund a chcípne, ale hned opět chytne na první a znova to samé na přidání plynu reaguje až tak za půl plynem a štelování volnoběhu nejde vůbec, pořád stejné otáčky a stejná doba chodu. Zkoušel jsem moto i roztlačovat, chytne, popojede 5m a stojí. Hladina seřízena, benzín dotéká dobře( zkoušel jsem i v momentě, kdy moto chcípne vypnout přívod paliva a zkontroloval hladinu a ta byla ok), trysky jsem zkoušel i nové a stejně pořád to samé. Ještě svíčka: jiskru dává, po poslední jízdě cihlová. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:14
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
Ventil u plováku zkontroluj a nebo potom indučku..podle mě to bude dělat indučka
 
 
Datum: 18. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a nějakého kamoše s pionýrem který jede dobře bez problémů nemáš? takto jsem to řešíval dřív já, když jsem neměl komplet díly a něvěděl jsem kam bych měl šáhnout. Vzal jsem karbec, na který jezdil jeden pio a dal ho na druhej stroj. Někdy jsem ani nepřepojoval lanko, takže jsem jednoho pionýra turoval na rychlopal u vedle stojícího stroje :-D
 
 
Datum: 11. července 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zkusil bych ventil v plovakovce...
 
 
Datum: 11. července 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zovnobeh
 
 
Datum: 11. července 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15807    
Právě, že mi to nejde na rozum. Karburátor jsem vyvařoval v octové vodě a následně profukoval, můžu zkusit ještě jednou. S jehlou jsem vůbec nehejbal - druhý zářez ze shora, air box má nový filtr, zkoušeno i bez něj, pořád stejné. Svíčka je nová jetá jen 2km, teď je tedy tmavá, jiskra je krásná. No zkusím ještě ten kondenzátor a ty kladívka, ale vše tohle bylo nové najeto tak 50km. Je mi prostě záhadou, že moto chytne na první, 10sec běží a chcípne, znovu na první chytne, 10sec běží a chcípne, takhle to můžu udělat 10x za sebou, ale jak chci přidat plyn bez reakce až jak jsem psal když dám víc jak půlku.
 
 
Datum: 11. července 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jestli si jsi jistý, že ten karburátor máš opravdu čistý a dobře seřízený tak asi začít zkoušet jiný věci.Metoda pokus-omyl. Dal jsi do správné polohy jehlu? Předpokládám, že svíčku jsi taky měnil. Svíčka je i po tech několika pokusech startování a chípaní stále cihlová? Co vzduchový filtr-tedy spíš air box-.nepřicpal jsi to náhodou někde, když jsi čistil karbec? Možná bych si pak vsadil na pecku na kladívku, či něco dalšího v elektrice- indučka- kondík. Tech chybiček může byt hodně.
 
 
Datum: 11. července 2013 12:53
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:46:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu