Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je ,že mám po jízdě mokrou svíčku a trochu černou díky za rady prosím o přesný postup opravy jsem mírně pokročilý
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 17:27
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Ale je to uplně stejné svíček jsem už prostřídal X
Datum: 07. července 2013 17:27
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Mám
Datum: 07. července 2013 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 nemáš na zkoužku brisku nebo palku svíčku???
Datum: 07. července 2013 11:43
 No ono to může být i stylem jízdy... jestli jedeš 3km a zastavíš, pak znovu kus jedeš a zase stojíš a honíš to v malejch otáčkách, tak se nediv že se karbon nestačí vypálit
Datum: 07. července 2013 9:23
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 v karbecu to neni ten mám seštelovanej a vyčištěnej vzducháč mám nový traska 68 volnobehu 38 svíčka bosch w7AC
Datum: 07. července 2013 8:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 bohatší směs... anebo moc studená svíčka ... tak svíčku N7 po staru brisk 15 nova.. pak než ačneš štelovat karbec tak vyčisti lauf a skoukni vzduchovej filtr.... hlavní trisku abys měl 68 a víc tuhttp://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 07. července 2013 7:49
 To bude tím, že pionýr jezdil... to je normální že po jízdě bývá mokrá a černá... kontroluj jí po delší době
Datum: 06. července 2013 21:21
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Jedná se o fechtla 21
Datum: 06. července 2013 19:54
 Zdar, zkus si pohrát s bohatostí směsi, šroubek na karbeci ten co je níž tak dotáhni úplně a pak povol o 1,5 otáčky cca. Svíčku očisti a zkus to projet a po čase na to mrkni zda to bude lepší.
Datum: 06. července 2013 18:59
|



|