Jméno: RadekD
IP: uživatel15748
 Zdar Draci,
mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
Jméno: RadekD
IP: uživatel15755
 No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
Datum: 30. června 2013 19:32
Jméno: Cagi
IP: uživatel15654
 Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád
Datum: 30. června 2013 14:47
|



|