Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Nazdar draci, jsem v nouzi.. V sobotu je vyjížďka a já jsem se rozhodl, že na ní pojedu s opraveným motorem (Třískalo mi ojniční ložisko). Tak jsem motor rozebral a při jednom jsem vyměnil spolu s klikovkou i všechny zuby a hřídele z motoru, který jel dobře, ale nedržel volnoběh.. Dneska jsem to složil, ale motor jede bídně.. Strašně dlouho trvá než se dostane do otáček a nedrží volnoběh.. Zkoušel jsem různě poštělovat předstih, ale nepomáhá.. S karburátorem nic není, nebylo na něj ani šáhnuto a motor předtím jel jako ďábel a volnoběh držel krásně.. Nevím co s tím.. Jestli je to jen otázka výměny komplet převodovky za tu, co tam byla, zpátky.. Nebo to snad může dělat i blbá klikovka (zvoní, ale nekřape ložisko jak na té co tam byla). Můžete mi prosím Vás někdo poradit co s tím dělat.. Už si s tím nevím rady.. Moc děkuju.. RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:21
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Zkoušel si jiný karburátor ?
Datum: 07. června 2013 19:21
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Předtim jsem přávě jezdil na 14ku nádherně.. Podle mě to nemá kde tahat falešný vzduch.. Jak jsem psal.. rozpůlil jsem to, vyměnil klikovku a komplet převodovku, koupil nové těsnění a složil..
Datum: 07. června 2013 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ježkovi voči přoč si jen nezkusil vyměnit to ojniční futro něž davt kliku co zvoní a pulit dobrej motor... co když ti to jede býdně a vše chodí tak nezbyden než vše podotahovat skrz falešnej vzduch a asi nej řešení bude dát co nejmenší sekundár aby to aspon trošku táhlo... na dálku teško říct co s tím je ani nvm co vše si dělal... nic lepšího asi nevymyslím
Datum: 06. června 2013 23:43
|



|