 Čau draci. Po dlouhé době bych měl dotaz.Fichtl mě zradil ! Po zimě jsem ho startoval jednou neprojížděl jsem ho ale vše OK volnoběh držel.Dnes k němu dojdu a nechtěl moc držet volnoběh měl snahu zdechnout.Ještě horší je že když jsem zařadil 1čku chci se rozjet tak zdechnul.Sundám prsíčka a zjistím že válec je mokrý.bylo lehce povolené kolínko karburátoru tak jsem ho dotáhnul Pak jsem zjistil že karbec ke kolínku taky není moc dotáhlej.Tak jsem to stáhnul ale jeden šroub měl KO závit.Proto jsem tam dal nový šroub vše pořádně dotáhnul.Nádrž čistá,kohoutek čistý ..plováková komora čistá trysky taky ale i tak jsem je pro jistotu vyčistil (chlupem ze smetáku) (vyčištěné i ty kanálky v karbecu kam se pak nasazuje airbox(filtr čistý)nastartuju volnoběh už drží dobře ale jak mile zařadím a chci se rozjet (motor jde do záběru) ale ještě nemá tendenci se rozjet tak zdechne.Ad se snažím spojku pouštět čím víc pomalu a přidávat i plyn pokaždé to zdechne.Rukama to určitě není jen pro rejpaly na fichtlu mám najeto něco přes tisíc KM a na 125 něco málo přes dvatisíce  Kde teda může být problém ? Ještě tam nikdy nebyla dělaná asi generálka když jsem ho kupoval stál asi 6-8 let v garáži ale přes tisíc kilometru jsem najezdil bez problému i když se zahřál trochu unikal olej u gufera pod řetězovým kolečkem myslíte že už se gufero odebralo do věčných lovišť nebo třeba odešlo gufero/a na klice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem vyvařil ten karbec pěkný sračky z tama vylezly hlavně ze dna plovákové komory.Kancelářskou sponkou jsem pročistil i otvor pro hlavní trysku až na skrz tj (až do plovákové komory) dal jsem to do kupy a chovalo se to stejně chcípnul jsem to.Pak nastartoval (asi nákej bordel vyletěl ven) a už to bylo OK zatím jsem to projel jen po dvorku na 1čku a dobrý.Ale i když je nádrž odrezená a je sítko na kohoutku přesto jsem vypozoroval malé nečistoty na dně hadičky.Proto když mám teď karbec čistý tak chci zabránit tomu aby se zase nezasral.Takže koupím novou hadičku a udělám smyčku nebo jakoby ji před karbecem stočím aby se tam ty nečistoty zadržely (doufám že víte jak to myslím) Nebo bude lepší zvolit nákej malej čistič (filtr) paliva (ten kulatej co má tady sesa nechci je na prd.. moc velkej )Ale zase palivo jde samospádem takže jeho umístnění ? Těsně před karb nebo těsně za kohoutek nádrže... vaše postřehy a nápady ?
Datum: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem mrknul na svíčku je taková zašlá no hold už je stará po očištění ocelákem jde kouskama vydět cihlové zbarvení.Jedná se o svíčku Pal Super N7R.Dále jsem sundal celej karbec a rozdělal ho.Zítra ho tedy vyvařím v tom roztoku a namontuji zpátky a pro jistotu vyčistím i ten výfuk pak napíšu co a jak zatím se měj tě ad vám to jezdí.
Datum: 22. března 2013 15:36
 Mrkni na hlavu jestli to někde nefouká. Měl jsem jednou něco podobnýho..., měl jsem sundanou hlavu a před zpětným nasazením jsem špatně očistil dosedací plochu hlavy a podfukovalo mi to. Na volnoběh vše v pořádku, ale horko těžko jsem se rozjížděl a motor neměl sílu. Po pořádném očištění dosedací plochy byl klid, tzn. nikde nic už nepodfukovalo a motor měl kompresi jakou má mít
Datum: 21. března 2013 21:41
 No fakt zkus ten výfuk. Měl jsem to samé, na volnoběh to točilo jak drak, ale když jsem chtěl jet, nemělo to žádnou sílu.
Datum: 21. března 2013 21:08
 ucpanej karb... rozdělat, vyvařit v cca 50% roztoku octu a mělo by to být ok
Datum: 21. března 2013 19:05
 to si nemyslím když na volnoběh to jde vytočit do maxima ale tak vypálit ho můžu no za to nic nedám ale mažu kvalitním minerálem takže moc by se zasírat neměl.
Datum: 21. března 2013 18:41
 Vypadá to na ucpaný výfuk.
Datum: 21. března 2013 18:20
 jo když přeplavím karbec tak my to to vytiká přímo do odkapovací misky .Svíčka je tam stará dobrá Palka (zítra mrknu a dám vědět jaké číslo ted jsi nevzpomenu) ale i když jsem tam měl jednu dobu Brisk n 15 C všechno OK.když jsem to dotáhnul dom před rokem hlava sundaná odkarbonovaná i píst a všechno kolem.Výfuk čistý i koleno.(mažu kvalitním minerálem)Jehla na prvním zářezu furt se to uchlastávalo (když jsem to dotáhnul dom) pak jsem to dal na první zářez a je bez problému.(na druhém zářezu se to uchlasávalo i když hladina byla seřízena a ventil jehlový se nesekal a těsnil dobře!) svíčka do cihlova a startovalo to na pár kopnutí tak jsem to neřešil.I starší pán co zbírá fichtly mi říkal že to nevadí když je ta jehla na prvním zářezu.A Při zajiždení by prej stačilo jen více oleje ale to už mi říkal zase někdo jinej.Sorry že jsem ted tak trochu odbočil. a díky zatím za rady
Datum: 21. března 2013 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Zalepenej vzdušnik hlavní trysky (kanálek uvnitř těla karbecu mezi HT a komínkem jehly) a nebo zalepený dirky komínku jehly... Když fakt hodně přeplavíš karbec,vytíká ti benzín z prostředního kanálku na čele karbecu? A co svíčka?
Datum: 21. března 2013 17:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Udělej gufera na klice a mělo by být klid.
Datum: 21. března 2013 17:44
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Pořádně se koukni do hlavní trysky,já tam měl jednou cosi a to nešlo ven ani prasácky drátem  , a jestli je fakt 68 nebo 78 a pak koukni na ten kanálek mezi plovákovkou a hl. tryskou a pak sešteluj hladinu.
Datum: 21. března 2013 17:32
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, tak já bych v první řadě sundal celý karbec, celý ho kompletně vyčistil uplně všechny kanálky, pak bych se podíval jestli nejsou už moc do vajčka dírky na tryskách, pokud ne tak je jen pořádně vyčisti pokud ano tak dej jiné, pak si vem sklo na něho dej jemný smirglový papír a všechyn dosedací plochy zabrus až než budou 100% rovné (karbec, kolínko v dosedu na válec i karbec),dej všechny nové těsnění, nové šroubky, matky a pérovky podložky , a vše pořádně s citem dotahni, pak pořádně zešteluj hladinu, jehlu na druhý zářez, trysky rozumně dotáhnout lepší je je nechat malinko povolenější, pořádně taky vysaj vysavačem filtr pak nastav předstih, odtrh, zkontroluj svíčku, kdyžtak sundej a vyčisti výfuk a hlavu od karbonu, taky zkontroluj zda ti těsní dobře hlava a když už budeš mět sundanou hlavu tak se mrkni na to v jakým stavu je píst, kroužky a válec, když by nic pořád nepomohlo tak by to mohlo být to gufero no. Tak to všechno udělej a musí to jet
Datum: 21. března 2013 17:14
|



|