 Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Babetu 207. Po nastartování a otočením plynu naplno, motor běží o.k. Při druhém otočení plynu se začne dusit. Jakmile přiškrtím prstem přívod vzduchu do vzduchového filtru, otáčky se zvednou a motor pracuje o.k. Jakmile opět prst sundám, otáčky klesají a motor má snahu chcípnout. Vyměnil jsem gufera, karburátor čistý. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 15:07
 Je toho hodně co vyzkoušet.Jak radí přede mnou,bohatost směsi.Dále čistil-li jsi i drátěnkový filtr,zkus ho víc poskládat.(Já toto řeším filtrem sání z 05 Pionýra,udělal jsem si přechodku a mám ho přímo na karburátoru).Dále zkontrolovat jehlu v šoupěti(předepisují 2.zářez z hora).Nejspíš první start máš zapnutý"sytič",proto než se otevře jde to dobře.
S tímhle si hraji už delší dobu,abych měl dobrý výkon a slušnou spotřebu.Moje první jezdila 52Km/h a spotřebu měla 1,2l.Bohužel jsem ji musel prodat,stěhování.A to jsem mu k tomu dal i plánek na volnoběžku k 207ičce.Teď si "drbu hlavu".Ale pokouším se to zas dát do kupy.AZ.
Datum: 24. července 2011 15:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 na karburatore maš dva šruby jeden je voľnobeh druhy bohatosť zmesy sa pohraj s tým a ešte máš čistý výfuk???
Datum: 24. července 2011 14:13
|



|