slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar kamarádi, prosím vás potřebuju poradit..... jedná se o mustanga. Když jedu po rovine jede chvilu v pohode pak zacne cukat jakoby docházel benzín... kdžy uberu plyn jede zase v pohode lehce pridam zase zacne vynechavat.. do kopce to stejný.... trysky vyčisteny,kladivka ocisteny ( slabým šmirglem), svicka nová ( skleplá), ale do plovákové komory benzín teče... možná kondík co? vymenil jsem ho sice za už použitý, ale problém přetrvává...jehla na 2 zářezu ze 4... prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 17:23
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-( Zdar, o5 zase stejnej problém :-( :-( už jsi nevím rady :-( sakra :/ ´karbec vyčištěnej, trysky taky,odtrh nastavenej zpraávně, po "jízdě" svička suchá taková hnědá barva,.... už fakt nevím co stím... vynechává :-(
 
 
Datum: 10. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar pánové, takže... včera jsem rozebral karbec uplne do šrubku.. dal do kastrulku s octem a vyvařil ho... všecken bordel ikdyž minimální byl pryč... trysky taky... seřídil jsem plovákovou komoru tak jak má byt... dal novej kondík ( koupenej) a nový kladívka ) koupený) byli iž opálený... seřídil odtrh... výsledek?? jede jak za mlada... žádný dešení nic... při rozjezdu žádný kuckání nic.. tákže spokojenost největší.. :-) jinak díky moc za rady :-) at to jezdíí :-)
 
 
Datum: 08. června 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
100% to máš někde ucpaný nebo špatně nastavený pořádně utěsni tu hlavu jak píšeš skus dát jehlu na jedničku a mrkni na kohout třeba teče malo benzínu a má malej tlak ! a dej bud větší hladinu benzinu nebo menší jinak by to mělo jezdit dobře !
 
 
Datum: 07. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
koki proč kdyby to padalo na neutral tak je stím co ?
 
 
Datum: 07. června 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Mám podobný problém už fakt nevím jak ten karbec naštelovat.. nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí..
 
 
Datum: 07. června 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kondík bude OK, spíš bych to viděl na nedotýkající benzín nebo tu svíčku.. pokud se ti kdovíjak nevaří válec, pak to svíčkou nebude.. a to že ti tam benzín teče, ještě nutně neznamená, že ho tam taky teče dost, zkusil bych vyčistit jehlovej ventil ve víčku plovákovky, případně i filtr na hadičce, pokud je.. zkontroluj i odvzdušňovací dírku ve víčku nádrže.. a pokud je v podezření elektrika, tak spíš indukčka než kondenzátor..
 
 
Datum: 07. června 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové všem moc děkuju za rady, zítra koupím novej kondík i kdyby to tím nebyl novým nic nezkazím... a napadla mě věc... mohlo by to byt způsobený, že by me pořádne nedosedla hlava k válci? že by mě to tama pofukovalo??.... jinak svíčky jsem měnil zkoušel jsem 2 obě 15tky na 17tku to jede stejně....
 
 
Datum: 07. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
zdar sundej pravý kryt nastartuj a jestli ti tam neni jiskří tak je to 100 pro kondenzátor radil bych dat nový !
 
 
Datum: 07. června 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel11836    
Mě přesně tohle dělala dvacítka. Taky jsem se s tím docela natrápil, ale zkusil jsem místo 15-ky svíčky (kterou mě prodali jako že má do fichtla originálně být) dát studenější 14-ku a už to jelo jak má. Když jsem zkusil dát 17-ku bylo to ještě horší. Nevím, třeba to tím není, ale zkusit to můžeš
 
 
Datum: 07. června 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
trochu zvyš hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 07. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Koki      IP: uživatel11693    
Spadlo uz ti to treba neutral nekdy ?
 
 
Datum: 07. června 2011 16:08
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 9:28:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu