slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar kluci. Potřeboval bych poradit, chci hodit moji 05 do gala a teď stojim před velikým rozhodnutím, zda nechat původní motor nebo sehnat novej. Motor co mám víc než 55km/h nevytáhne( poze za dobrých povětrnostních podmínkách a z mírného kopce), trojka je schopna jed pouze po rovine bez větru nebo z mírného kopce a nemá žádnou sílu. Proto přemýšlím jestli mám koupit jiný motor a teď tedy, jestli není lepší z 21 než z 05 nebo kompletně zrenovovat ten puvodní. Co podle zkušeností radíte vy? Jaká z variant je asi nejlepší? Zrenovovat novej motor a tedy z jakýho modelu, aby měl lepší výkon a nebo si myslíte že renovací původního motoru získám stejný výsledek? Dík za opdpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 14:23
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Spojku mam stejnou jako u 21 ne tri pruziny ale pet.
 
 
Datum: 21. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
automaticky dávám spojku z 21.ta spojka je origo slabá.jak to má kompres už to klouže
 
 
Datum: 21. května 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Tak díky chlapi.. Motor uz jsem mel jednou pulenej a ve vnitr vse vypadalo ok snad i po GO, ale neznal jsem puvodniho majitele a musim rici, ze pri rozebirani to byl horor. Sroub co drzi valec strzenej, zavit v hlave co drzi koleno vyfuku take, pod pruzinamy co drzi spojkove lamely podlozky... No proste horor... Tak jsem se pokusil vse dat do poradku, vymenil jsem i krouzky, ale zmena minimalni. I kamarad co jsem mu ho pujcoval rikal, ze ta motorka vubec nejede a je to slupka. Musim priznat ze se mi povedl zalomit sroub co drzi v kartelu hlavu a trosicku spatne odvrtano nakonec jsem to udelal, ale sroub sem musel trosicku prihnout. Ted premyslím jestli nemam tedy sehnat novy kartel a nebo ho prevrtat rovne na silnější a nechat stocit novou tyčku na soustruhu stejne jako jsem to udělal s tim strzenym zavitem od puvodního majitele. Ale pokud bych kupoval novy kartel musim asi koupit obe strany co? Nebo myslíte, že by to melo sedět i když necham svuj a sezenu jinou protistranu.? JOO jinak mi poradte.. Jak poznam jestli je valec z 05 nebo 20.? Pulkulatou halvu? to myslíš tu z 555? Treba pist co mam je 2 krouzkovy a neni na nem ani sipka jak ma byt spravne! A kolecka jsou spravne na to jsem koukal hned jako prvni. Stejne tak zapalovani predstih.. vse gut.
 
 
Datum: 21. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já bych to rozdělal a podíval se na čem jsem. Asi bych vyměnil ložiska, popřípadě špatný gufera. Podíval bych se na bronzový pouzdra, jestli nemaj vůli, jestli jo, tak nový. U hřídelí zkontrolovat drážky, jestli maj sražený hrany, tak zase nový. Jukni na spojku a máš GO v kupě. Pak tam nalej PP80-90 a je to. Koukni na válec, jestli je vyběhanej tak výbrus, jestli ne, budou stačit nový kroužky. Vyčisti a seřid karbec, dej novou svíčku brisk 15. A máš to v kupě celý. Žádnej motor kupovat nemusíš, vyjde tě to podle kvality věcí na stejný love a víc si s tím vyhraješ. Jestli tohle uděláš, a budeš tam lejt normálka naturál s oilem 1:30, tak ti bude taky pěkně lítat. :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Sedne si to někdy, nebo je to beznadějný?
 
 
Datum: 19. května 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Máš pravdu, já dal 300 za novou lamelu, už počtvrtý to podkládam, měním olej a seřizuju a pořád na hovno, nedá se startovat a klouže to. Vážně přemýšlím, že namontuju z fichtla a bude vymetýno.
 
 
Datum: 19. května 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Ondragam, na pařezu je spatně vymyšlená spojka,,, jak ji uděláš novou, tak stejně vždycky prokluzuje... já to řeším tím že jen přidáváám podložky dokud můžu ale nikdy to není OK
 
 
Datum: 19. května 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Já bych osobně dal nový ložiska a gufera, potom bych zjistil zda je válec 05 nebo 20 pokud je 05 tak bych tam dal 20 s výbrusem i s půlkulatou hlavou a bude to jezdit hodně dobře.
 
 
Datum: 19. května 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pařízek má podle mě daleko lepší motor, má větší sílu a krouťák, akorát trochu nižší maximálku. Ale že by byl perfektně zpřevodovanej(ta díra mezi 2 a 3), to zas až tak ne.
 
 
Datum: 19. května 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já mám mustanga audělám snim 65-70 a jezdim s kámošem co má pařízka a do kopcu je to mnohem lepší co já beru za 2 bere on za 3 ale na rvince zakvlatuju za 3 a už to frčí ale pařízek je perfektně spřevodovanej
 
 
Datum: 19. května 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Soulas..Udělěj výbrus, prostě celou generálku motoru...A díval si se na řetězový kolečko jestli tam nemáš velký?? Ja nwm ale napadlo mě to...Vem to tak že když koupíš motor tak bude stejně v tomhle stavu a máš dát 2000 za koupi "novýho" kde si nejseš jistej že opravdu je ok a nebo mít originál O5 kde všechno faká??? :-) muj nazor ;-)Zrenovoval bych ten původní...
 
 
Datum: 19. května 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz nemas kompresi,nech si vybrousit valec a nebo alespon kup novy krouzky,ty taky hodne udelaj..taky vymen gufera a loziska v celem motoru.Zkus nejdriv ty krouzky a uvidis zlepseni
 
 
Datum: 19. května 2011 5:59
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
To jsem také slyšel jenže jak říkám ta trojka je totálně slabá až nepoužitelná a jak přijde byť mírný stoupak nebo zafouká vítr nejede, proto mě to dovedlo až k nápadu změně motoru i když také spíše chci zachovat původní.
 
 
Datum: 18. května 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když koupíš starej ojetej motor tak ti bude jezdit chvilku a budeš na tom stejně! a co by jsi teda potom dělal s 2 mototrama který jsou v uvozovkách k ničemu??? když jsem teda dával něco dokupy tak jsem se snažil aby tam bylo co nejvíc věcí původních takže za mě zrenovuj ten původní motor co tam máš a jinak 05 jezdí do kopců lépe než 21 sice nejsou tak rychlé ale mají větší sílu
 
 
Datum: 18. května 2011 22:27
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 16:00:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu