Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim draci, chci se zeptat čím to je. Včera sem vytahl fichtla a vubec nemá tah udělal sem novou spojku a vybrus neni potřeba nechal sem to přeměřit vypálil sem výfuk a už si nevím rady na 1 to ještě celkem tahne 2 dobré ale jak tam hodim 3 tak spadnou otáčky a rychlost klesne na 30Kmh ještš si říkam ze by to mohlo být guferama u klikovky ale radši se zeptam než budu půlit motor do toho se mi nechce tak dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: pořád ten problém mám
Datum: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Měl jsem ten samej problém....a podle mě je to špinavým sacím filtrem, tryskou která je od čištění drátem vyběhaná a už ojetými kontakty přerušovače (nejmenší odtrh mužu mít 0.8 jinak se nedotýkají) a nebo máš prostě rozladěné zapalování nebo špatnou směs.......jakou má barvu svíčka?...PS: opravil bych to už dávno a napsal jestli to fungovalo ,ale pořád čekám až bude mít SESA na krámku filtr a přerušovače
Datum: 13. února 2011 20:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkontroluj jestli krásně teče benzín do hadičky,vyčisti trysky,vyměň svíčku,vyčisti plovákové víčko (ventil v něm) a pak to zkus.
Datum: 13. února 2011 19:37
 Nejsem odborník, ale podívej se na olej v převodovce, jestli je to hnědý, neprůhledný a páchnoucí, tak si myslím, že to můžou být v guferu, ale jde o to jak moc ti to kouří. Nejsem odborník, Pionýra mám teprve rok, ale dovedu si představit, co to dělá, když se dostavá olej z převodovky do spalovacího prostoru.
Datum: 13. února 2011 16:48
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak skus nastavit předstih
Datum: 13. února 2011 12:43
|



|