 Ahoj kluci.Jsem tady nový a potřebuji pomoct.Koupil jsem za pár korun tři pincky.1 mustang,2asi myslím že je 20,a ten 3 asi 21.Jenže všechny ty stroje jsou asi překopaný.Jak poznám který motor je který,na motorech jsou vyražený čísla výrobní a to je všechno.Jde mi o to jak na nich nastavit předstih když každý typ to má jinak.To samé jak zapojit zapalování.Na netu jsem našel na jeden typ motoru dvě schémata,buď cívka-kladívko- zap.cívka nebo cívka-zapalovací cívka-zpět na kladívko. Nebo nevím kolik má být kompresní tlak.Na všech motorech jsem naměřil cca 5-5.5 atm.Je to doré nebo ne?Všechny ty pincky jsem seřídil na 1.5 mm předstih odtrh 0.40mm karburátor jehla 2 zářez od shora,samozřejmě celý karbec jsem vyčistiL.Ale ty motory se dusí,na dvojku to sotva jede a trojku o tom si mohu jenon zdát.Benzín jsem ale použil natural, olej mogul TSF 1-33. Svíčka Brisk NR 15 C. Když se rozjedu tak se jednička dusí až když přes spojku vytočím motor tak to teprv zabere.V čem to tedy může být?Vím že je to hodně otázek ale doufám že mi poradíte.Děkuji předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vsechno je na sesa-moto.cz to ze se dusi muze zpusobovat spatne nastavena smes nebo pricpanej vzduchovej filtr
Datum: 10. ledna 2011 18:02
 Jo kluci díky za rady.Jde někde na netu stáhnout na pincka nějaká opravárenská příručka?Návodů na použití je dost ale v těch toho moc není.Jestli vůbec něco takového existuje.
Datum: 10. ledna 2011 17:25
 Já nastavoval vúli mezi rotorem a cívkama tak, že jsem je povoll a do té mezery strčil ustřihnutej proužek z pet lahve od mattonky, magnetická síla si sama tu cívku datáhne k rotoru, no a pak
jsem cívku dotáhnul. Jo a jestli máš vykloktanej motor , tak nastavení předstihu je úplně jinde než se píše v knížkách. Předstih musí být odost větší. Aspoň já to tak měl.
Datum: 10. ledna 2011 14:28
 Rotor mám taky čistý ale jak nastavujete vůli mezi rotorem a cívkama?Já to nastavoval na desetinnou měrku.Je to tak dobře?
Datum: 08. ledna 2011 10:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 možná ti probíjí rotor. Vytáhni zapalování a sdělaj rotor a přejeď ho jemným smirkem pak ho hadrou očisti nasaď ho a pak nasaď zapalování. Pak ho nastav a mosí to jet.
Datum: 07. ledna 2011 22:22
 Filtr je jako nový,zkoušel jsem i bez filtru.Výfuk jsem měl rozdělaný není zanesený.Koleno je taky čistý.
Datum: 07. ledna 2011 18:39
 a co ten filtr a vyfuk?čistli jsi popříkladě dával nový?
Datum: 07. ledna 2011 14:39
 Kluci gufera jsem dal nové ale jen na straně zapalování.Ten tlak jsem měřil budíkem na to určeným,Kdysi se prodával na měření komprese u škodovek.Svíčky jsou nový,zkoušel jsem i starý.Barvu svíčky ještě nevím protože jsou nové.Karburátory čisté,hladiny seřízené.Předstih jsem zkoušel měnit.Tak nevím
Datum: 07. ledna 2011 9:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 To dušení muže být spusobeny s´tarejema netesnicima guferama u fichtla sem to mel taky
Datum: 06. ledna 2011 22:10
 motory s těchto typů jsou stejné,předstih teda nastav na 1.6 před HU a odtrh 0.45mm,ale paradox je to že každý motor chce jiné nastavení,jsou to tedy výchozí hodnoty,elektrice nerozumím,takže neporadím.Mohu se zeptat jak jsi měřil ten tlak?dušení bych má mnoho příčin:špinavý filtr-koupit nový,ucpaný výfuk-vypálit,nastavení zapalování-skusit jiné hodnoty,špatná svíce-koupit novou,rozladěný karbec-seřídit...jakou barvu má svíčka napiš..
Datum: 06. ledna 2011 20:18
|



|