slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: milda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj kluci.Jsem tady nový a potřebuji pomoct.Koupil jsem za pár korun tři pincky.1 mustang,2asi myslím že je 20,a ten 3 asi 21.Jenže všechny ty stroje jsou asi překopaný.Jak poznám který motor je který,na motorech jsou vyražený čísla výrobní a to je všechno.Jde mi o to jak na nich nastavit předstih když každý typ to má jinak.To samé jak zapojit zapalování.Na netu jsem našel na jeden typ motoru dvě schémata,buď cívka-kladívko- zap.cívka nebo cívka-zapalovací cívka-zpět na kladívko. Nebo nevím kolik má být kompresní tlak.Na všech motorech jsem naměřil cca 5-5.5 atm.Je to doré nebo ne?Všechny ty pincky jsem seřídil na 1.5 mm předstih odtrh 0.40mm karburátor jehla 2 zářez od shora,samozřejmě celý karbec jsem vyčistiL.Ale ty motory se dusí,na dvojku to sotva jede a trojku o tom si mohu jenon zdát.Benzín jsem ale použil natural, olej mogul TSF 1-33. Svíčka Brisk NR 15 C. Když se rozjedu tak se jednička dusí až když přes spojku vytočím motor tak to teprv zabere.V čem to tedy může být?Vím že je to hodně otázek ale doufám že mi poradíte.Děkuji předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:02
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
vsechno je na sesa-moto.cz to ze se dusi muze zpusobovat spatne nastavena smes nebo pricpanej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Jo kluci díky za rady.Jde někde na netu stáhnout na pincka nějaká opravárenská příručka?Návodů na použití je dost ale v těch toho moc není.Jestli vůbec něco takového existuje.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: papoil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nastavoval vúli mezi rotorem a cívkama tak, že jsem je povoll a do té mezery strčil ustřihnutej proužek z pet lahve od mattonky, magnetická síla si sama tu cívku datáhne k rotoru, no a pak jsem cívku dotáhnul. Jo a jestli máš vykloktanej motor , tak nastavení předstihu je úplně jinde než se píše v knížkách. Předstih musí být odost větší. Aspoň já to tak měl.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Rotor mám taky čistý ale jak nastavujete vůli mezi rotorem a cívkama?Já to nastavoval na desetinnou měrku.Je to tak dobře?
 
 
Datum: 08. ledna 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
možná ti probíjí rotor. Vytáhni zapalování a sdělaj rotor a přejeď ho jemným smirkem pak ho hadrou očisti nasaď ho a pak nasaď zapalování. Pak ho nastav a mosí to jet.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Filtr je jako nový,zkoušel jsem i bez filtru.Výfuk jsem měl rozdělaný není zanesený.Koleno je taky čistý.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ten filtr a vyfuk?čistli jsi popříkladě dával nový?
 
 
Datum: 07. ledna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Kluci gufera jsem dal nové ale jen na straně zapalování.Ten tlak jsem měřil budíkem na to určeným,Kdysi se prodával na měření komprese u škodovek.Svíčky jsou nový,zkoušel jsem i starý.Barvu svíčky ještě nevím protože jsou nové.Karburátory čisté,hladiny seřízené.Předstih jsem zkoušel měnit.Tak nevím
 
 
Datum: 07. ledna 2011 9:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
To dušení muže být spusobeny s´tarejema netesnicima guferama u fichtla sem to mel taky
 
 
Datum: 06. ledna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motory s těchto typů jsou stejné,předstih teda nastav na 1.6 před HU a odtrh 0.45mm,ale paradox je to že každý motor chce jiné nastavení,jsou to tedy výchozí hodnoty,elektrice nerozumím,takže neporadím.Mohu se zeptat jak jsi měřil ten tlak?dušení bych má mnoho příčin:špinavý filtr-koupit nový,ucpaný výfuk-vypálit,nastavení zapalování-skusit jiné hodnoty,špatná svíce-koupit novou,rozladěný karbec-seřídit...jakou barvu má svíčka napiš..
 
 
Datum: 06. ledna 2011 20:18
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 20:02:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu