Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Zdravím, předem se omlouvám, že to sem nepatří, ale rád bych se Vás na něco zeptal... Vlastníme Favorita 1990 a chtěli bychom na něj koupit 14´ litá kola orig. Škoda Laurin-Klement, která jsou opravdu nádherná. Jenže problém je v tom, že starší typy favoritů měli rozteč 98mm, novější typy (od r. 1993) měli 100mm. Tato kola jsou původně na Felicie, které už jsou taky 100mm. Můj dotaz je tedy, zda ty dva milimentry mohou mít nějaký vliv na funkčnost, příp. zda by šly nějak předělat šrouby, nebo přendat celé kotouče a bubny z novějšího fava... Ptám se čistě teoreticky, co je vhodnější.
Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 13:41
Jméno: dano
IP: uživatel10785
 Ahoj, řešili jsme stejný problém s renaultem 21, chtěli jsme tam dát jiné kola ale měli jiný rozměr náboje, tuším taky 2 mm a kolo se nechalo vysoustružit a je to v pohodě..
Datum: 11. prosince 2010 13:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Můžeš použít i kola ze staršího Fiatu Punto. Jinak jestli tam chceš dát ty kola s roztečí 100 mm, tak musíš vyměnit díly jak píše postul. Neměl by to být problém, na vrakáčích se těchto dílů válí mraky a za pár šupů.
Datum: 11. prosince 2010 8:10
Datum: 10. prosince 2010 21:00
 no 4X98 se sehnat daj a i pekny, staci hledat, taky hledam na zigulika - ma stejnou roztec, ale neni to jednoduchy, ale na nekolika jsem videl hezky litaky.
Datum: 10. prosince 2010 20:57
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Díky moc ještě jednou! Ještě jsem se chtěl zeptat, zda by pasovala (bez úprav) z nového fava přední maska s logem Škoda uprostřed do staršího fáva, které má logo vlevo. Díky.
Datum: 10. prosince 2010 20:20
 musíš předělat:kotouče,náboje a držák třmenu a vzadu komplet co je na nápravě.potřebuješ jiné kolové šrouby
Datum: 10. prosince 2010 19:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 A to by se přehodily jen kotouče, třmeny a destičky by mohly zůstat původní, ne? A teď jsem si uvědomil, že to nese s sebou další komplikace a to jsou zimní kola s diskama opět na 98mm... Takže by se museli zakoupit disky z felicie nebo novějšího fáva. Asi to je blbost tohle všechno dělat jen kvůli liťákům... Kdyby aspoň byly nějaké pěkné 98mm... Ale zatím teda nic moc co jsem viděl a hodily by se na favorita.
Datum: 10. prosince 2010 18:59
 jestli to je stejný, tak je to hned....
Datum: 10. prosince 2010 18:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Teď jenom, jestli to má cenu kvůli liťákům předělávat celé kotouče a bubny... Možná že z autovrakoviště nějaké by se hodily...
Datum: 10. prosince 2010 18:39
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 formelín 4x4 by byl jistě dobrej úlet, byl by to asi jedinej na světě. ale k těm kolům. možná by stačilo přendat jen kotouče a bubny. těch 100mm začli dělat po vstupu VW do škodovky\r\naby to všechno sjednotili z jejich golfama atd. tak si myslim že u nás jen převrtali díry a bylo. jinak pilovat díry je blbost
Datum: 10. prosince 2010 18:37
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Shrek: Pokud by jsi měl hodně peněz na vyhazování tak určitě jo, ale nevím, jestli by to klasická 1.3 utáhla... Obvykle se na 4x4 používají mnohem silnější motory...
Datum: 10. prosince 2010 18:01
 sory že se sem pletu,dá se forman překopat na 4x4?děkuji
Datum: 10. prosince 2010 17:56
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No já spíš o tom zatím jen přemýšlel a chtěl se zatím jen přeptat...
Datum: 10. prosince 2010 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 kdysi jsme resili podobnou vec na fiatu fiorino,kde jsme chtěli použít elektrony ze staršího modelu na novější....a ty milimetry prostě vadí....za pomoci známého se pokoušeli probrousit díry na šrouby a středovou díru pro náboj....i přes velmi přesnou strojní práci to šmajdalo...... u fáčka bude asi nejlepší použít nápravy ze stříkačky fáčka a nebo felcky...ale stojí to za to??
Datum: 10. prosince 2010 17:52
|



|