Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 23:17
 řekl bych že je to flamekit a ne zahřítí od motoru...
Datum: 05. prosince 2010 23:17
 http://www.youtube.com/watch?v=rQL0zygcjzc
Datum: 05. prosince 2010 20:39
 videl som raz video, kde na BMW M3 po dosiahnuti urcitych otacok, zcervenal vyfuk. oziarilo to cely priestor motora, bolo to ako cerveny neon. ten vyfuk vraj bol zhotoveny zo specialneho materialu, ktory bol na to urceny, aby sa rozhavil do cervena. aj niekde v casopise som o tom cital...cca. 5-6 rokov dozadu to mohlo byt
Datum: 05. prosince 2010 20:37
 Tak to je pecka!!
Datum: 05. prosince 2010 20:19
 to přehnal s turbem ne   ne ja myslím že to je zpusobený vypuštěním chladící kapaliny, a zahřívání motoru na místě v plných točkách a netíhal se chladit tak žhavil výfuk nebo tak neco bych řekl, proste to dostalo záhul vetší než by to bez tý kapaliny a bez jízdy uchladilo aby se to nestalo+ určitě tomu přispělo ješte pár drobností...
Datum: 05. prosince 2010 20:03
 ty výfukový plyny jsou tak žhavý.... válec s hlavou je chlazenej jak chlazenim, tak trochu i směsí... ale i tak ten motor musí vařit  včera jsem se na to shodou okolností taky díval
Datum: 05. prosince 2010 19:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 magor!
Datum: 05. prosince 2010 19:34
 já tohle prostě nepochopím.. já mám pocit že dřív než by se to takhle nažhavilo tak by byl motor na šrot zavařený..prostě nepochopím jakto že to nezadřel..
Datum: 05. prosince 2010 19:32
 Takto sem měl do poloviny rozpálené koleno na pionýru kdyžjsem v tom největším vedru vyjížděl na dvojku prdkou a dlouhou serpentýnu
Datum: 05. prosince 2010 19:28
|



|