Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 Zdravim hosi, mam babettu 210 a zadrel jsem lozisko na klikovce.. menil jsem gufera, celou klikovku, valec a pist, dale komplet palivovy kohout novy, nadrz cista, vyfuk cisty, karburator puvodni Jikov, plovak serizen dle navodu, bohatost + vzduch odzkouseno jak dle navodu, tak i vruznych polohach. za studena ten motor naskoci na slapnuti, volnobeh okay, otacky pod plynem cca na 80%. Jakmile se motor zahreje na provozni teplotu, klesne vykon na cca 40% pri plnem plynu a volnobeh se neudrzi, chcipa.. dale meneno civka 4V, vymena tyrystoru + odzkousene dalsi tri kousky.. stale to same.. Dalsi neprijemna vec, ktera muze pomoci je.. kdyz je moto zahraty..a drzim ji pod plynem aby nechcipla.. po chvilce se ozyva neprijemny zvuk treni z valce.... jelikoz je valec novy, redim smes benzinu 1:35-40 .. tesnost prekontrolovana nekoliktrak... karburator procisten a kontrolovan nespocetne krat.. dle veskerych rad po internetu.. posledni vec.. ktera neni.. kterou nemam jak udelat.. je predstih.. Muze toto zpusobovat predstih..? ( o svickach nemluvim.. odzkouseno vse.. od N17C, NR17C ..po N14C , nove .. zajete... ) nakolik muze predstih skodit..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 18:35
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 dekuji za odpovedi, na predstih jsem objednanej a pak tedy zajizdet.. doufam, ze je to tou novotou.. nerad bych to hned podelal.. BTW. jeste se mi ten motor nepodarilo vytocit.. takze by to nemelo byt.. hned pridreny.. Takze dekuji.. zatim..
Datum: 22. srpna 2010 18:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Kvalita nic moc, taky jsem jeden koupil zde na fichtlkrámku za 750kč a nyní se ho pokouším zajet. Poláci nedělají výbrus válce až po zalisování vložky do válce, ale před zalisováním. V místě přepouštěcích kanálů se vložka při zalisování na vnitřním průměru několik setin milimetru zmenší. Takže výsledný otvor nemá ani kruhový profil, ani není válcový, ale je to takový kužel šišatý. Před montáží jsem zjistil, že se píst ve válci pohybuje velmi ztuha. Plochu pístu jsem potřel diamantovou leštící pastou a dvě hodiny s ním prsty pohyboval uvnitř válce. Takto se mi podařilo uvolnit válec v místě přepouštěcích kanálů, kde byl pruměr nejmenší. Olej mixuju 1:25 a opatrně zajíždím. Prvních 30km bylo nejhorších, to jsem stál a čekal na zchladnutí každé 2km. Nyní mám najeto 170km a postupné uvolňování a zlepšování už je znát. Prvních 500km to chce trpělivost.
Datum: 22. srpna 2010 13:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Když si nenajel ani km, hned to vytáčíš a laboruješ tak to tak leda zničiš...Nastav to a zajížděJ, PAK TO TEPRVE BUDE MÍT VÝKON...!!!
Datum: 22. srpna 2010 13:30
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 Valec mam novy, nejspis tedy bude polsky a najeto mam necely km.. jeste nebyla moznost ji projet, mam strach, ze ji zadru nebo tak neco (na zaklade toho " neprijemnho treciho zkuku " ).. ten polsky valec, melo by byt neco v neporadku..?
Datum: 22. srpna 2010 4:46
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Pro babettu je předepsaný předstih 1-1,5mm. Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. Já používám pro seřizování předstihu indikátorové hodinky, které upínám pomocí přípravku přímo na válec a nastavuji předstih 1,5mm. Na 210 mám dva návody a v jednom je předepsáno směšování oleje a benzínu prvních 500km pro záběh v poměru 1:25 a ve druhém návodu 1:33. Válec máš starý po výbrusu nebo nový polský? Kolik máš najeto s novým válcem? Na záběh mixuj víc oleje (bez ohledu na jeho kvalitu). Dokud válec nezaběhneš, bude se přehřívat.
Datum: 22. srpna 2010 0:38
 No tak máš asi na záběh nastavenou moc bohatou směs. Jinak toho oleje je dost málo. Předstih taky udělá svoje.
Datum: 21. srpna 2010 21:28
|



|