 zdravím mam takový problem, mam dandy 50 a poslední dobou s ní neco je. nastartuji normálne, když zařadim a přidám plyn, a de do otáček tak chcípne. když už se rozjedu, tak když tam mam tak 3 tak nechce jít do otáček začne vynechávat a když skusím za 4 tak se dusí. už nevim co stim, vyčistil sem jehlu a trysky, jinou svíčku sem dal a furt nic.. jakoby neco v motoru, ale divné zvuky to nevydáva...takže už nevím.. dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 11:07
 dekuji za radu ok. vyskouším to a napíšu. vím jen že sem tam mel svíčku která byla do nižší teploty a dal sem tam tu která byla určena do vyšší. pokusím se udelat to co si mi napsal, zatim dík za radu
Datum: 07. června 2010 11:07
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Jedna z možných příčin může být svíčka. Svíčky jsou teplé a studené - liší se číslem na svíčce. Nižší číslo = teplejší svíčka, vyšší = studenší. Pro starší motory se doporučuje osazovat teplými svíčkami. Zkus si sehnat svíčku nejlépe s číslem 5. Sám jsem se svíčkama labaroval u své Hondy a můžu potvrdit. Studená svíčka - motor nastartoval, zvuk super - jak 4 -takt, ale po přidání plynu zdechl a nebylo možné ho hned tak nastartovat - výkon to nemělo. S teplou svíčkou to zní opět jak 2-tak, ale motor jde hned do výkonu. Tento pokus nebude stát víc, než 120,- Kč (NGK), když koupíš levnější, nic se nestane. Sežeň stejný typ svíčky, ale s číslem 5 a napiš, jak jsi dopadl na centercom@email.cz .Pokud by toto nepomohlo, doporučuju provést seřízení předstihu, případně byl-li dělán, zkontrolovat čistotu kontaktů odtrhu. Často to lidi očistí pilníkem, nebo šmirglem, ale nechají tam ten abrazivní nevodivý prach na kontaktech. Pak mě ještě napadlo - příliš bohatá směs paliva - málo vzduchu = seřídit karburátor, zkontrolovat sání i falešné sání mimo filtr - případně to bude předstih. Každopádně tou teplou svíčkou nepokazíš nic. Liší se jen délkama izolátoru uvnitř a teplotou na povrchu. Jsi-li detailista nastuduj si rozdíly na internetu. Každopádně prosím napiš, jak jsi dopadl s tou svíčkou, zajímalo by mě to. Díky Aleš.
Datum: 06. června 2010 23:28
|



|