 zdravim mam problem a už si nevim opravdu rady..babeta 207 nastartuje uplně krasně,ale po ujeti asi 500m začne divně hučet pak škubat a motor se začne dusit...karbec jsem sešteloval,vyčistil,přetěsnil.nova svíčka,palivovej ventil,vyfuk čistej,ale ona ne a ne jet..pls help :roll: :roll:
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:29
 Měl jsem podobný problém. Vyčistil jsem karbec, dal jsem palivový filtr, ale neuvědomil jsem si, že jsem před tím filtrem ujel asi 2 km. Mezitím se asi někde uvolnil kousek rzi a nacpal se do trysky a fungoval úplně spolehlivě jako klapka. Jak jsem ujel asi 300 metrů, sajrajt se rozhýbal a při přidání plynu trysku prostě přivřel, a ty zvuky, co chuděrka 207čka vydávala byly šílený. Trápil jsem se s tím snad týden. Ale od té doby mám klid.
Datum: 23. června 2010 0:29
Jméno: marek
IP: uživatel9583
 gufero
Datum: 04. června 2010 23:12
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Aha, tak jestli je svíčka cihlová, tak to tou fajkou nebude.  Tak nevím.
Datum: 04. června 2010 14:15
 cihlovou...sundal jsem valec a pujdu ho dat na vybrus..uvidime..každopadně dam vědět jak to dopadlo.
Datum: 04. června 2010 13:23
 A to fajku určitě vyměň. Buď to pomůže a nebo alespoň vyloučíš tuhle možnost.
Datum: 04. června 2010 13:18
 No a svíčku máš černou nebo cihlovou?
Datum: 04. června 2010 13:12
 jj mažu sic m2t a 1:33..
Datum: 04. června 2010 12:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na filtrační pletivo. Nesmí ho být mnoho. Stačí 2g. Když je to tam upěchované,má to málo vzduchu .
Datum: 04. června 2010 12:36
 když máš škrábance jak n apístu tak na válci tak je válec přidřený.....mažeš bůbec? jaký olej a jaký poměr?
Datum: 04. června 2010 12:32
Jméno: pawka
IP: uživatel9411
 no ono to po těch 500m začne zprvu škubat,poté už začne vynechavat motor jako by tam nešlo palivo,ale to přitom teče krásně...je pravda že v te fajfce je takova pružinka ktera ji drží na te svičcea tu tam nemam..tudiž je krapet volnější,ale to už mam strašně dlouho a nikdy to nepeklilo..dpc ja už jsem bezradnej..budu mit za chvili G.O pač měnim všechno metodou pokus omyl..
Datum: 04. června 2010 12:07
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Po těch 500m se to dusí jen když přidáš plyn a nebo to zdechne i na volnoběh bez zatížení?
Datum: 04. června 2010 12:00
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Ty škrábance určitě sníží výkon, ztrátou komprese, ale že by to kvůli tomu dusilo po 500m, to si nemyslím. Nicméně výhledově to výbrus chtít bude.
Pokud máš přestih o.k. a směs o.k., tak zkus vyměnit tu fajku. Pokud je je vyžvechtlaná, tak může být po zahřátí volná. Taková závada mě docela potrápila. Taky jsem všechno prošel a šteloval a měnil svíčky atd. a nakonec pomohla pouhá výměna fajky.
Datum: 04. června 2010 11:59
 jj karbec jsem šteloval cca po 5km jizdy kdy byl motor zahřatej..
Datum: 04. června 2010 11:19
Datum: 04. června 2010 11:17
 Karbec máš seštelovaný pro zahřátý motor? Potom je to záhada. Zkusil bych ještě vyměnit fajku.
Datum: 04. června 2010 10:58
|



|