slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam problem a už si nevim opravdu rady..babeta 207 nastartuje uplně krasně,ale po ujeti asi 500m začne divně hučet pak škubat a motor se začne dusit...karbec jsem sešteloval,vyčistil,přetěsnil.nova svíčka,palivovej ventil,vyfuk čistej,ale ona ne a ne jet..pls help :roll: :roll: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:29
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: vesuv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem podobný problém. Vyčistil jsem karbec, dal jsem palivový filtr, ale neuvědomil jsem si, že jsem před tím filtrem ujel asi 2 km. Mezitím se asi někde uvolnil kousek rzi a nacpal se do trysky a fungoval úplně spolehlivě jako klapka. Jak jsem ujel asi 300 metrů, sajrajt se rozhýbal a při přidání plynu trysku prostě přivřel, a ty zvuky, co chuděrka 207čka vydávala byly šílený. Trápil jsem se s tím snad týden. Ale od té doby mám klid.
 
 
Datum: 23. června 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9583    
gufero
 
 
Datum: 04. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: robieu      IP: uživatel8413    
Aha, tak jestli je svíčka cihlová, tak to tou fajkou nebude. :-( Tak nevím.
 
 
Datum: 04. června 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cihlovou...sundal jsem valec a pujdu ho dat na vybrus..uvidime..každopadně dam vědět jak to dopadlo.
 
 
Datum: 04. června 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to fajku určitě vyměň. Buď to pomůže a nebo alespoň vyloučíš tuhle možnost.
 
 
Datum: 04. června 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a svíčku máš černou nebo cihlovou?
 
 
Datum: 04. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mažu sic m2t a 1:33..
 
 
Datum: 04. června 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Podívej se na filtrační pletivo. Nesmí ho být mnoho. Stačí 2g. Když je to tam upěchované,má to málo vzduchu .
 
 
Datum: 04. června 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš škrábance jak n apístu tak na válci tak je válec přidřený.....mažeš bůbec? jaký olej a jaký poměr?
 
 
Datum: 04. června 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: pawka      IP: uživatel9411    
no ono to po těch 500m začne zprvu škubat,poté už začne vynechavat motor jako by tam nešlo palivo,ale to přitom teče krásně...je pravda že v te fajfce je takova pružinka ktera ji drží na te svičcea tu tam nemam..tudiž je krapet volnější,ale to už mam strašně dlouho a nikdy to nepeklilo..dpc ja už jsem bezradnej..budu mit za chvili G.O pač měnim všechno metodou pokus omyl..
 
 
Datum: 04. června 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: robieu      IP: uživatel8413    
Po těch 500m se to dusí jen když přidáš plyn a nebo to zdechne i na volnoběh bez zatížení?
 
 
Datum: 04. června 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: robieu      IP: uživatel8413    
Ty škrábance určitě sníží výkon, ztrátou komprese, ale že by to kvůli tomu dusilo po 500m, to si nemyslím. Nicméně výhledově to výbrus chtít bude. Pokud máš přestih o.k. a směs o.k., tak zkus vyměnit tu fajku. Pokud je je vyžvechtlaná, tak může být po zahřátí volná. Taková závada mě docela potrápila. Taky jsem všechno prošel a šteloval a měnil svíčky atd. a nakonec pomohla pouhá výměna fajky.
 
 
Datum: 04. června 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj karbec jsem šteloval cca po 5km jizdy kdy byl motor zahřatej..
 
 
Datum: 04. června 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundal jsem ted valec:-D:-D:-D a je docela trochu poškrabany,aji boky pistu.mohlo by to bejt aji timhle?že jak se zahřeje motor tak se kovy pusobením tepla roztahujou a timpadem ztráci kompresi??
 
 
Datum: 04. června 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec máš seštelovaný pro zahřátý motor? Potom je to záhada. Zkusil bych ještě vyměnit fajku.
 
 
Datum: 04. června 2010 10:58
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 15:18:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu