Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 V čem je lepší ten jednokroužkovej píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:37
 jestli se nepletu, tak kromě nižšího tření jde strašně rychle do otáček (ale to dvoukroužkovej když se vyladí karburátor taky).
Datum: 20. dubna 2009 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Používá se pro závodní účely na pionýrech, má menší tření a lítá jako normální písty.
Datum: 20. dubna 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 nevim jestli to nereknu nejak spatne,ale dle me je to pro bezny uzivani pist na "hovno"protoze cim vic krouzku,tim lip jede v ramci 6500 otacek......ale pokud stavis nejakej zavodnejsi motor,kde je treba prefuku pístem a nebo vysokych otacek(v 1.ocelovym krouzku je mensi plocha treni a vetsi pritlak nez na krouzku seriovym) atd.. tak seriovy dvoukrouzkovy pist je na nic a musi se predelavat a tenhle je primo jednokrouzkovej,takze jen vyfrezujes potrebny okna v pistu a nemusis resit nejaky zakolikování pul krouzku kterej je tam skoro na "nic" a akorat je tam kvuli zamezeni profuku smesi puvodni drazkou 2.krouzku na jehoz miste sou v pistu otvory.....pro ladiče je to stále polotovar,ale je to furt o hodne prace min nez predelavat dvoukrouzek....a navic ma krouzek o kousek bliz dnu pístu....tudiz atd...... nemam to skusit pripichnout do FAQ?? popripade mi nekdo opravte a doplnte a ja bych to tam píchnul....
Datum: 20. dubna 2009 13:59
|



|