Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte čím je že mi začíná zvonit motor na Jawě o5 míchal sem při záběhu M2T 1:20 a teď dávám M2T 1:33. Motor jezdí většinou v mírném namáhání a po cestě málokdy na plné zatížení.Začlo to teď v zimě když jezdí většinou za studena a v mrazu mírně zatížený a ve vyšších otáčkách. Má najeto 1000km od výbrusu. Dík za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:54
 Čau hele já mám taky 05 a taky mě v tom dřív zvonilo musíš si seštelovat líp předstih a třeba už futro pístní bude mít dost a N2T tam tenhle olej nemíchej je na nic uplně je víš k čemu kup si nějaký lepší tenhle olej akorát ničí svíčky a je na něco
Datum: 06. února 2009 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nevidel bych ot na M2T i gdyz nejaky vliv tam ma vzdycky, ma spinave ruce od hodne poruch, zadreni nevyjimaje, lvi podil ma podle me unava materialu a opotrebeni...tak chuda smes a velky predstih tez dela sve...zkus este postelovat predstih, zmensi ho, mozna to na chvilu prestane...
Datum: 05. února 2009 22:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to si rika ze gdyz jdas na starou kliku nove vybrouseny valec tak to kliku od rovna a neco na tom pravdy bude, po vybrusu ma vetsi tlaky...ale nemusi to byt nutne tim...muzou to delat krouzky, spojovej retez (ten ale zvoni porad pac skrta o viko), muze cinkat futro na ojnici...ale bohuzel bych to videl vicemene na tu kliku...kup novou ojnici, nech si repasovat klikovku s ni a pak to zacne delat az pristi generaci
Datum: 05. února 2009 21:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 trosku sis odpovedel sám .....tohle je jev kdyz jezdis na klasicke(recyklovane) M2T a jeste s trochu chudsi smesi je to tam....ono i bez te chudsi smesi  Ja to rikam furt  a furt mi nekdo napadá ze to neni pravda......
Datum: 05. února 2009 21:54
|



|