
sem mel dvoukrouzkovy pist a jeden krouzek se tam zapek takze jen jeden to tesnil...rychlost parada ale gdyz se jede do kopce ve dvou tak to dvojka nebera a jednicka vytocena jak prase...akorat devastace motoru...pokud koupis ten TUNING jednokrouzek tak ten do origo pistu stejne nenarves, na to musis specialni jednokrouzkovy pist...nehlede na to ze na konci stranky je ten uplne samej dotaz, koukni se tam ale plati - 3 krouzky - sila do kopcu, perfektni na origo fika, max do tech 60 ale kopce na trojku v 65 neni zas takovej problem...1 krouzek - do neupraveneho motoru nevhodny pac sice toci o dost vic (mensi treni, jiny material atd atd) ale zas jelikoz je jen jeden tak neudrzi tak dobre kompresi a takze sila stoji fakt za prd, do kopce se bude rvat jednotka se dvojkou...2 krouzkovy pist je idealni na seriovy stroj na kerym jezdi jeden a nechce byt predjizdenej od cyklistu, dobre toci, rychlost fajn, sila tez obstojna...sice do kopce je slyset ze ztraci ale na rovince s origo motorem sestelovanym a zrenovovanym do sroubku do tech 80 jede...