Jméno: hakon
IP: uživatel4226
 Čus draci v čem má výhodu ten jodnokroužkovej píst. Myslel jsem si ze cim vic kroužků tim líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 13:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale proc? origo 3 krouzkac je akt dobrej, lital sem s nim a s kamoskou do kopce na trojku a vydrzela tam trojka az uplne do vrchu, v mirnejch kopcich rychlost pod 65 km/h proste nesla, po rovince to pres 70 neslo ale ty kopce by mi mohl zavidet gde gdo...takovej vrchar to byl
Datum: 30. ledna 2009 13:54
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 bez dalších ůprav ti je jednokroužek platnej jak mrtvýmu kabát dej tam norma dvojkroužek tříkroužek bych a fichtla nikdy nedal
Datum: 29. ledna 2009 19:52
Jméno: hakon
IP: uživatel4226
 tak jakej je teda lepší
Datum: 29. ledna 2009 19:46
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jednokroužkovej píst - menší tření-lepší otáčky, ale menší těsnost spalovacího prostoru vícekroužkovej píst - větší tření-hůř de do otáček, ale vetší těsnost spalovacího prostoru
Datum: 29. ledna 2009 19:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano tento dotaz uz tu dlouho nebyl
Datum: 29. ledna 2009 19:09
|



|