 Nazdar borci.Chtěl sem se zeptat na zkušenosti s výkonem když si nechám udělat na válci osmí výbrus.Zvýší to výkon motoru když se to dobře zajede ? A nebo to sou jen vyhozený prachy.A co spotřeba nenavíší se? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 je to úprava k hovnu....výkon ti to neprida...mam tu sadu taky....jako nemuzu na to nadavat,ma to lepsi tah nez s 2 krouzkama na 39 vrtanim,ale je to spis takovej placebo efekt ...par lidi mi presvedcilo o tom,ze lepsi uprava je snizit hlavu a dat podkovu a udelat poradne GO vcetne spravne vycentrovane a vyvazene kliky....a treba 6.vybrus abys mel jeste 2 pokusy se naucit zajizdet motor
Datum: 18. ledna 2009 14:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz dobre zzajedu nultej vybrus tak budu mit tech 3,8 koni taky - viz graf kerej tu gdysy byl...
Datum: 18. ledna 2009 13:19
 No tak sorry.Já tu cenu dnes nezkoumal,ale ještě před pár lety to pravda byla.Mám polskou sadu a je bezproblémová.Vše bylo OK.Dokonce sem měl sadu náhradních kroužků,pěknou samolepku JAWA,svíčku,trysku a hlavu.Možná jsem měl štěstí na dobrou sérii.
Datum: 18. ledna 2009 12:42
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 jak tady říkáš že to vyjde na stejny peníze tak to ne, ale hlavne kdyz si koupis tu sadu 8. výbrusu tak se podivej jak tam lícujou přepoštěci kanály s vložkou. kdyz si vezmeš jakej je tam kanál a pak malý okýnko a hlavne tam by nemel bejt zádnej zub ale plynulej přechod aby tam nevznikaly žádný víry a tak. A kdyz sem to chtel vylisovat tim ze sem to ohral a vlozku ochladil tak to jen tak vyndat nejde, proste zlaty český ručičky, poláci maj asi křivý oko. jinak k tématu jestli to zvýší výkon to jo ale zaleží jak to člověk zajede. Ale nikdo ti neřekne jak to máš správně zaject.
Datum: 18. ledna 2009 10:49
 Nechápu,proč to furt haníte.Skoro každá úprava co znám přidá v průměru tak půl koně a ty nezvrhujete.Tak kupříkladu hlavu-hvězdu má na FictlCUPu skoro každý.Přidá výkon v průměru půl koně a zlepší chlazení.A nikdo ji nezavrhuje.
Ale teď k věci.Osmí výbrus by měl zvýšit výkon z 3.5 koně na 3.8 koně.Takže teď si dovedeš představit,co tím získáš.Větší zdvihový objem=větší hlavní tryska.Kup si tu 72 co tu má sesa.Samozřejmě by měla vrůst spotřeba asi o 0.2 L na 100 KM.Když to dobře zajedeš,bude to splňovat to co jsem tu napsal.
A ještě k ceně.Nevím zda máš nějaký známý či díly,ale udělat si výbrus vyjde skoro na stejný peníze jako si koupit zase celý nový válec s osmým výbrusem.(myslím jako cena výbrusu,nový píst a kroužky)
Datum: 18. ledna 2009 9:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 secko gdyz dobre zajedes tak to ma pak stalej dobrej vykon ale je tam dulezity to slovo DOBRE - neni zajizdet jako zajizdet...jinak k tomu valci - uz tu bylo mnoho diskuzi na toto tema a vysledek je vicemene jasny - je to spise marketingovy tah, ten vykon neni pomalu ani znatelny navic gdyz zadres tak si to muzes dat jako tezitko na stul pac 9. vybrus se na tom udelat neda, polaci to pry flakaj cili gdyz si koupis obycejnej valec s nultym vybrusem tak muzes zajizdet a davat na vybrus gdyz neudrzis nervy na uzde a zadres a vykon to bude mit priblizne stejnej jako ten s osmym...Sesa me asi zabije za tudlec recenzi  ...jinac ten vykon s vetsim objemem se da poznat az spise od 60ccm nebo 70ccm - ale to uz sme jinde s konma...
Datum: 17. ledna 2009 21:59
|



|