slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Prosim o RADU.Udelal jsem si jinou koncovou trubicku a prichazim o max otacky.Pouzival jsem prumer 15mm a delku 180mm a ted 16mm x 190mm.Chci zvisit otacky,pomuze me prodlouzit koncovou trubicku?Podle me je koncova trubicka pojistny ventil zpetneho tlaku.Jeho prumer a delka rozhoduji o velikosti zpetneho tlaku.Mensi prumer zpusobuje vetsi zpetny tlak.Otazka ,pomuze me prodlouzit koncovou trubicku,abych zvednul otacky????? DEKUJI vsem za radu.Mam ho priskrtit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:46
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Motor je upravenej,drive tocil 9000 rpm,tedka ma vetsi silu a mensi otacky,o kolik nevim ale je to dost znatelne,musel jsem jit dolu i s hlavni triskou,ulejvalo se to.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i když se to zdá divný, tak je to jak říká jawaracing50 ® s menším průměrem (nebo větší délkou) rostou točky ale zase jen do určitý míry. Když to přeženeš, tak se ti motor bude přehřívat a výkon zase ztratí. A rozdíl mezi 15 a 16mm neni zase tak malej - porovnej si plochy. Hádal bych, že 190mm bude při prům. 16 málo.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4515    
je nejsem znalec,ale kdyz si to vezmu logicky,tak..: cim budes mit delsi a uzsi trubicku,tim vetsi odpor bude klast vyfukovejm plynum tudiz se budou vymenovat pomaleji a tudiz to bude asi brzdit motor...a tedy kratsi a sirsi trubka=rychlejsi prudeni ven... Ale 2T se chova nelogicky,tak by to mohlo bejt jinak:-D ....jawaracing tomu trochu rozumi a rika pravy opak.....tak ja nevim:-D ...on to frikulin rozsekne:-D
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
hele ja newim jak to je stim skrcenim nebo ne... lae myslim ze kdyby soudruzi vedeli o tom jak jeste pridat otacky... aspon na tolik aby ot melo nejakej vyznam tak by to udelali asi seriove... takovi pokusy asi nemaji vyznam... pac jestli ti to prida o nejakech kdyz to prezenu 50otacek za minutu vic tak to stejne nepocejtis....:-) a pak taky zalezi jak mas motor v poradku.. kdyz ho budes mit rozladenej, unavenej.... tak kde jaky vychytavky tomu nepomuzou:-) muj nazor...;-)
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mensi prumer = vysi otacky!! vetsi prumer = vetsi krutak dilaka samorejme taky rozhoduje
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:14
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:02:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu