 Čau, máte tu někdo zkušenost s výplní dutiny v pístu(myslím ten prostor nad pístním čepem směrem k hlavě)? Slyšel jsem, že se to plnilo rozdrceným korkem a zalilo hermatikem nebo tak něčim, ale ten už se nejspíš nedělá. Potřeboval bych tedy poradit čim to zalít, aby to vydrželo. Popřípadě jestli má cenu tuhle úpravu dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:14
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 taky už mě to napadlo, realizace by šla vpohodě s lehkým materiálem, který by tím pádem měl i malou setrvačnost a nemusel by být nějak drasticky připěvněnej, problém bych viděl v podstatně zhoršeným chlazení dna pístu, takže tohle asi nebrat
Datum: 04. ledna 2009 15:14
 Jako ne přímo zázračná ale aspoň něaká varianta je ta podkova.
Datum: 04. ledna 2009 12:22
 tak jo frikuline prdim na to
Datum: 04. ledna 2009 12:17
 No to je taky pravda, že by se rozhodilo vyvážení klikového mechanismu, ale to bych jedině musel kliku nějak dovážit, pokud by to šlo.
Datum: 04. ledna 2009 12:16
 Zaprví ti to rozvibruje motor a za druhý snaha o dosažení lepší prekomprese se líp realizuje podkovou( a nebo dalšíma úpravama kliky)myslim si že vyplnit píst je míň výhodný než podkova. Protože podkova stojí ničeho se neúčastní. Kdežto vědomě si zatížit píst....to je docela bláznovina.
Datum: 04. ledna 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 Moc tomu este nerozumim,ale nemela by tahle uprava negativni vliv na vyvazeni klikoveho mechanismu???
Datum: 04. ledna 2009 12:04
|



|