 ahoj. mam dotaz. videl jsem ze na motokrosovych dvestepadesetkach vod jawy maj treba 2 svicky jak je to mozne? da se to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 17:38
 tak kecam ted jsem se na to ptal taty a rikal ze to palilo stridve ale prej to vsichni rusily ze to nedelalo dobre.......
Datum: 31. prosince 2008 17:38
 *tata
Datum: 31. prosince 2008 17:32
 to bylo pro sichr tat driv delal mechanika na mootkrosu tam me to rikal ale moc se to neosvecilo prej to kdyby jedna svicka vyflusna prestala jit tak aby tam byla druha
Datum: 31. prosince 2008 17:31
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Patrik ma pravdu. A zapojeny to bylo temer stejne. Jen se fajfka dala na 2. svicku.
Datum: 31. prosince 2008 13:22
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 měly to jawa 250 libeňák. měl dvě svíčky, kdyby jedn apřestala pálit, tak přehodí fajku a jede dál.
Datum: 31. prosince 2008 13:00
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no co sem o tech zavodnich cetl tak prej meli zdvojeny zapalovaci okruhy, kdyby se neco na jednom podelalo tak se prepnulo na druhej
Datum: 31. prosince 2008 12:33
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 drive se to delalo na soutezni motokrosove jawy,specialne urcene pro motokros. Melo to lepsi kompresi,smes se zapalovala soucasne z obou stran ve valci a melo to vetsi vykon. Myslim ze okolo 20 k. Jsou to dobre motory ale ted uz se to da tezko sehnat.
Datum: 31. prosince 2008 11:30
 tady nevim ale delali to starejch aut aby to mělo větší jistotu že to nechcípne. u motorek nevim, třeba kvuli rychlejšímu spalování při vyššich otáčkách. to je jen tip. ja o nevim.
Datum: 31. prosince 2008 10:49
|



|