Jméno: pavlos
IP: uživatel4097
 hele chlapi nevíte někdo jestli je lepší 1krožkovej píst na fichtlovi nebo 3í???.................předem dík za odpověd\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 3krouzky drzej kompresi ale mine se toci to je pravda...pokud chces 1krouzkovej tak se komprese musi nahonit negde jinde napr. snizenim hlavy...mel se 3krouzky a do mirneho kopce na trojku drzel neco pres 65 s to sem jeste jel s kamoskou no fakt parada...pak sem proridil novej dvoukrouzkovej pist a sice uz to neni ono do toho kopce ale zase po rovince pres 70 tak to stoji za to...jednokrouzkovej je pro tuningare tam to ma pak velkej vyznam jinak do serie to dela vic skody nez uzitku, dvoukrouzkovej je teda ten kompromis je to zlata stredni cesta, vybornej a trikrouzkovej je nejlepsi na serii gde nepotrebujete maximalku ale aby vam to fakt hodne dobre jelo, cili klasicky provoz...tot moje hodnoceni...
Datum: 20. prosince 2008 22:07
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Já mím 3 kroužkový a pohoda.Nic nepropustí,jede dobře.A jednokroužkovému nevěřím.
Datum: 20. prosince 2008 21:05
 Zajímalo by mě kolik lidí tady to vyzkoušelo? Literatura říká, že při otáčkách nad cca 9000 začínají převládat nevýhody 2 kroužků. Muj názor: 3 kroužky jsou zbytečnost a rozdíl mezi 1 a 2 kroužkama jsem nepostřehnul.
Datum: 20. prosince 2008 20:21
 to je jednoduchý. Jeden kroužek má menší tření, takže půjde lépe do otáček, ale nedude mít sílu v kopcích. Tři kroužky je opak. Řekl bych se dva je dobrej kompromis.
Datum: 20. prosince 2008 20:07
|



|