slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
Zdarec. Frikuline dotaz asi nejspis pro tebe:-) Kdysi jsem tu cetl,ze nejjednoduzsi uprava,jak roztocit motor je zkratit pist o jistou hodnotu a hrabnout vyfukovej kanal o jistou hodnotu + snizit hlavu na jistou hodnotu abych nahnal zpet kompresi(hodnoty nebudu udavat aby ste to hned vsichni neskouseli:-D:-D) k veci.......kecal sem s kamaradem v tanecnich a chtel by,abych to u nej skusil a jen bych chtel vedet jestli to ma nejakou budoucnost a popripade s jakejma podminkama??? zaklad je dobrej...motor 100% stav....uz takle sem mu to sesteloval,ze mu to jede jako hovado,ale on by chtel víc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 14:15
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
tebou jsem se nechal tezce inspirovat a zacal jsem procitat moudré clánky....vim ze 1-2mm skratit pist a otevrit kanaly je takovej basic...delaj se vetsi brutality...ja vim... mozna jsem mel uvest ze ,to co pisu,vim od tebe tady z pokecu...za to se omlouvam...nechci vydavat cizi myslenky za své...fakt sorry...to o te draze uz davno vím...chci pouze rotocit motor...jinak ty ve valci mam pouze seriove prepustaky ale na konci jsou rozdvojené na dve stejná okynka(puvodne valec 05..) ty dve okynka navic jsou proti vyfuku...s normal pistem a s normal karbecem to jezdilo hezky...s jednokrouzkem a karbecem z peraka to bylo neovladatelný,takze hledam nejakou stredni cestu:-) Kazdopadne dik za vse....pres vanoce si s tim trochu pohraju...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Stando,tu klapku u ctyrkanalu mit nemusis,kdyz pouzijes klapku,tak muzes vyuzit pistu k prepousteni,ale to neni jedina cesta jak ty dva pomocne kanaly napajet,muzes kanaly napojit primo na hlavni prefuky a poslat je do tech spravnejch mist:-),(treba jako to ma babetta),ale ne uplne tak,SORRY,ale nikdo sem nedava plany svejch valcu,jestli rozumis,tady to resit nechci. Draha po kterou tlaci smes na pist je duluzita,ale taky je dulezita vaha jezdce,nekteri TEZCI zavodnici jezdej drahu 30mm,orginal je 29,5,ale muj kompromis je 29mm,nekdo uveze i 28mm.Dulezita je hlava valce a jeji kompresni pomer,jakej tam das pist,jak dlouhej,kolik krouzku,jak vysoko bude prvni krouzek,casovani saciho kanalu,rezonancni vyfuk a jeho PARAMETRY,saci kolinko a jeho delka,hmotnost pistu,odlehcit ojnici,treba stocit kliku,karburator a zapalovani.To vsechno dela zavodni motor.Ty hodnoty co tady nechces zverejnovat jsem tady dal s velkou rezervou ady kdyz to nekdo udela,tak aby tomu motoru moc neublizil a aby to trochu tocilo.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
fishracing ®: to ja vim,ze to neni jednoduchy jak to vypada:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chceš mít přefuky přes píst tak k tomu klapku mít nemusíš... Do originálních přepouštěcích kanálů bych se určitě nehrabal!U nich je strašně důležitá jejich simetričnost. Rezonanční výfuk je základ,a neměl by na žádnym upravenym motoru chybět. Dělej jak myslíš,ale pamatuj že nic neni tak jednoduchý jak vypadá...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda pokud lita dobre tak radsi nechat ale pokud chce od toho vic tak zasah jak do vyfukovyho tak do prefukovyho kanalku (snizeni hlavy tez neco prida na sile)...a k tomu vyfukovymu - moc s tim zkusenosti nemam ale jista cast se z vyfuku vraci pomoci rezonancniho vyfuku, ten se nesmi pozapominat dyt ma pry skoro 1/3 celkovyho vykonu na svedomi...a gdyz se jedna o novy prefuky treba nad pistem tak tam bych to videl jedine s tou klapkou...a asi to budou nejaky zlabky nebo jakoby kanalky ale v tomhlec se nevyznam takze neporadim...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:Jsou to dva jak ty řikáš žlábky.A mezi nima běhá zámek pístního kroužku(musí se to překolíkovat když se tahle úprava dělá). Výhodu to má v tom že když jde píst dolu tak je přes okýnka v pístu a tyhle žlábky směs protlačená nad píst což má dobrej vliv na plnění motoru.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
standa: To cos napsal v dotazu, takto obecně by se s tím dalo souhlasit, máš celkem pravdu. Jen velmi malé upřesnění. Můžeš (sací i výfukový kanál) zvětšovat a hlavu snižovat jen do okamžiku, dokud přefuky budou stíhat naplnit válec. Tento okamžik nastane celkem brzo. Pak dojde k tomu, že bude výfukový kanál dlouho otevřen a čerstvá směs začne utíkat do výfuku, ve válci zůstane méně směsi a motor ztrácí spodek, protože origo přefuky nestíhaj doplnit tu směs která utekla do zvětšeného výfuku.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to má bejt kross, tak určitě kapku. Klapka ti špičku skoro neovlivní, ale ten motor se pak mnohem líp sbírá z nižších otáček.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
Díky za docela dulezity info...no on ten motor mozna bude zavodní....ale kross....napred udelam jen betaverzi nez sahnu do toho dobryho motoru...zkracovat pist budu urcite...saci kanal uz mam otevrenej...a do toho vejfukace skusim napred sahnout jen tak mm do boku a dopredu ho zatim delat nebudu... zajima mi jeste jedna vec...cumel jsem do plánků od krejbicha a neni mi jasny,jak je resenej prefuk pistem...v pistu sou okynka...chapu! ale jak sou udelany ty kanaly aby se smes pres okynka a kanaly dostala nad pist???? proste sem na to neprisel...jednine ze tam sou jen takovy jakoby dva zlabky,ale to me prijde dost nepravdepodobné....kazdopadne dik:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak...Motor bez spodku a ještě k tomu jenom 3kvalt je špatný...sám mám ten problém na 2kanálu...Jede pěkně,ale spodek né že by byl špatnej on prostě neni...Jestli to nebude na závodní motor tak bych to nechal jak je...Nebo maximálně můžeš dát podkovu a přetryskovat karbec v kombinaci s lepšim filtrem(např.molitan)a stačí to...Já s tim taky něco musim dělat...Už to mám vymyšlený dostane to podkovu a klapku od toho si slibuju lepší plnění(hlavně větší tlaky při přepouštění)a snad i nějakej spodek.Možná né světovej,ale aspoň nějakej protože jak to neprospojčim až nahoru tak se ani nerozjedu.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to seštelovaný a jede to jak to hovado tak na to nešahej....! Jinak to co píše Jawař o klice to neřeš protože pokud je klika v K stavu vydrží toho neskutečně dost....(moje motory by mohli vyprávět...) Jinak začni pístem....zkrať ho o milimetr a uvidíš...! Otevřít vejfuk....nevim no jak seš zručnej....neni to problém ale pokud s tim nechceš jet na závody je to zbytečný protože motorka ztratí spodek...ale pozor...neskutečně ztratí spodek...!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to skousel na mojem druhym fiku na blbnuti.. jenze sem vul a pist sem zkrtatil trocha vic :-D tocilo to jak svina, ale v nizkejch to stalo za hovno... asi ze sem to zratil uz moc ... nastesti pist se da koupit znova, kdez to vyf. kanal ee :-D ale ten je dobre udelanej
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
nerikas mi zadnou novinku,ale nebal bych se ze to bude az tak katastrofalni....me spis zajima jestli by to melo nejakej efekt? Ten kdo to tenkrat psal o tom mluvil docela presvedcive a me to zaujalo svou jednoduchostí....
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1780    
když uděláš ty změny který chceš udělat tak to dlouho nevydrží klikovka
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:43
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 0:10:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu