 Panove,mam takovej problem,letos v lete jsem poridil podkovu mezi setrvacniky ,vyroba Az..rek.Je to na JAWA pionyr namontoval jsem to na upravenej motor a spodek otacek dobrej,ale motor nejde vytocit a nema ten spravnej vykon a jde to ven z karburatoru.Je to rozvod pistem a saci kanal se prekriva dostatecne.Uz jsem to trikrat rozdelaval a zase skladal systemem podkova ven a odzkouset a pak podkova zpet a odzkouset a bez te podkovy to jede super a s ni to nejede?????????  Podkovu jsem dal do orginal pionyra a tam funguje bezvadne.Myslim ze je asi moc objemna.Nemate nekdo podobne zkusenosti?Predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:37
Datum: 12. prosince 2008 17:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jenze on to nedava na serii ale na upravenej motor (zalezi jak moc je upravenej a jak moc tomu rozumi) v prispevku to pise...
Datum: 12. prosince 2008 15:53
 Já se ke klapce stavim značně skepticky.....! Udělat dobře fugující klapkovej motor neni nic jednoduchýcho...myslim teda pro závodní účely...! A takový to posadim klapku na sériáka....mrhání časem talentem a penězma....  Ale to je můj názor....
Datum: 12. prosince 2008 13:45
Datum: 12. prosince 2008 11:40
Datum: 12. prosince 2008 11:37
Jméno: Standa
IP: uživatel4730
 hledal bych problém v bezných zavadach jako je netesnost,blbe serizeni atd...
Datum: 12. prosince 2008 10:29
 Je sice pravda, že pokud se prostor klikovky zmenší přes určitou mez, tak to může mít negativní vliv. Ale silně pochybuju, že to bude případ tvýho fechtla. Každopádně to chování co jsi popsal je zvláštní.
Datum: 11. prosince 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas upravenej valec tak to neni co resit cili nastupuje klapka...ale pokud je ta vlozka s origo prefuky tak negde bude problem...ani newim co to dela ale tu klapku bych si tam dal bude ti to o dost lip litat a co se tyce toho ze na serii to jede jinak tak do jiste miry je kazdy fichtl jiny cili se neni ani cemu divit...
Datum: 11. prosince 2008 20:40
|



|