 Hojte ,potreboval bych poradit jaky je rozdil mezi 05 motorem a 23 motorem,,vim ze hlava ,válec, bo potrebuju tyto dva od sebe rozlisit mam je a nevim ktery je ktery a aji jaky je rozdil v zapalku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 21:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takez hlava: 05 pulkulovita spalovaci plocha, mensi komprese, 20-23 spalovaci vnitrek s takovym vycnelkem, tzv. ledvinkou diky niz je vyssi komprese (hlavy muzes libovolne prohazovat na to 21 hlavu to lip jezdi, to vis komprese), valec u stary 50 ma mensi prefuky u 21 valce je vetsi jinak newim jakej je tam rozdil, motor je pokud vim jiny v loziskach a tim padem i guferama, klikou (21 ma ty setrvacniky s 1 dirou a jinak masivnejsi, 05 ma s trema dirama dokonce to ma myslim i 20) pak jina prevodovka mam za to ze slabsi zuby a slabsi vidlicka razeni pac u 05 je klasicky nemoc vylamovani zubu, pak samozrejme dekly na zapalovani, u zapalka je to u 05 ze rpedstih se ladi na takovy maly desticce na kery je kladivko a ma takovej kryt pres magnety, u 21 se predstih ladi pootacenim celeho magneta, magneto ma odkryte ty magnety, no je proste jine...jinak uz me z hlavy uz tak nejak nic nenapada
Datum: 01. prosince 2008 21:11
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 válce: http://www.adas.chytrak.cz/rozdil.htm ,u hlav má 05 tvar kulovitej a 21 tvar spalovacího prostoru ledvinkovitej, kartery má 05 užší, jsou slabší převody, menší ložiska na klice atd. atd.
Datum: 01. prosince 2008 21:03
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no tak, zapalovni je takove jak u 550, 555 hlava nema ledvinku, spojkovy dekl je jako u 550, 555 a take olej se leje jako u 550, 555
jiny karbec (uplne (ma hlinikovy filtr...)) a naslo by se aj dalsi ale ted si nevspomenu
Datum: 01. prosince 2008 21:01
|



|