Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Panove,chci se zeptat jelikoz s tim nemam zkusenosti,v cem jsou loziska SKF prinosem pro motor pionyra o proti ZKL.Kdyz neberu v potaz zivotnost.Jde o loziska na kliku.Vyplati se ta investice?Mam zavodni motory a ojnice vydrzi par tisic kilacku a mezitim se motor puli a puli a kontroluje.Takze po tech dvou tisicich kilometru,prijdou novy liziska zkl a nova ojnice.Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 19:59
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 Aha, a já se vžycky divil, proč mi na sériovce odejdou ZKL za půl roku... určitě to je tim, že je klika rozhozená, když jsem jí narážel přes dřívko a ložiska taky...
Datum: 24. listopadu 2008 19:59
 Ještě by mě zajímali tvoje závodní motory....  Ozvy se mi prosím na mail nebo ICQ : vl.muzak@seznam.cz , 324-018-386
Datum: 23. listopadu 2008 10:50
 Já teda osobně na sériovku používám ZKL protože stačej....! Ze závoďáka sem je tahal modrý takže tam SKF....mám je tam první rok a netušim co vydržej...jinak sem dával do závoďáka ložiska dvakrát do roka a jak řikám ZKL modrý a hráškovaly...! Problém je ten že to ložisko se tváří že je OK...ale pak ho člověk vyndá z karteru a jak se všechny vůle sečtou...je to tam...  Ale vyndávej si ložisko jen tak pro kontrolu......  Ale jako v tuhle chvíly....zvedl bych ruku pro SKF ale ZKL neodsuzuju....! (hlavně to neni jen o ložisku...ale o stavu kliky karetrů použitým oleji MONTÁŽI KLIKY-třeba to natlučení přez dřevo je divočina....dělal sem to taky ale ž to vim a vim to od tý doby co centruju kliky a vim jak malinko stačí aby se rozhodila....  ) Takže asi tak...
Datum: 23. listopadu 2008 10:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 flakaj to jak se da...vubec nejlepsi je dycky doprodej dilu z Povazskej Bystrice co zbyly dily na fichtla ale o tom uz sem taky dlouho neslysel, no je to velka skoda...
Datum: 22. listopadu 2008 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 nejsmutnejsi je ze ty komunisticky byli taky ZKL a jeste na nich bylo napsano made in Czechoslovakia...to co se dneska prodava je strasny...nejenom ty 6303c3 od ZKL ...kluci menili loziska na 513 na cize na klice...koupili ZKL ze by to melo stacit,ze jezdi ciza jentak HObby...a ono se to vysypalo za mesic a pritom ji mazali(crosspower) ze kourila jak vztekla....tak je nekde chyba,ne...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ZKL sem kupoval a jako loziska se mi zdali normalni a v provozu se ukazaly jako vyborny (asi dobra rada, dobre udelana, prezila i zasouvani do karteru za studena, bez zadnyho nahrivani a ze to byla prace nez se tam dostaly, mel sem za to ze je to kladivo pres to drivko odrovna...)...zalezi na co narazis, me dohromady staly neco pres 120 a uplatnili se, myslim ze je to zbytecnost kupovat SKF do zavodaku (do zavodaku to skoda urcite neni ale je skoda je kazdou chvili menit)...jinak nejkvalitnejsi byly ty komunisticky, gdybych je gdysy davno nevymenil tak by jezdili dodnes (vymena z duvodu pripominek jak sou stary ale vidim ze byly milny, litali by dodneska) a co rikal Standa tak to je dost mozny, dneska se secko flaka jak se da...
Datum: 22. listopadu 2008 13:07
Datum: 22. listopadu 2008 12:29
Jméno: Horst
IP: uživatel4616
 Čau nevím co jezdíš,ale nato že ti vydrží motor tak málo je investice do SKF zbytečná
Datum: 22. listopadu 2008 11:58
|



|