
Njdrive si musis odpovedet na otazku jaky je tvuj cil.Upravit valec lze mnoha zpusoby.Lze upravovat na motokros na vytrvalostni zavody na silnicni zavody.A tak tedy alespon ja to tak delam bude vypadat kazda vlozka trochu jinak.A na sprinty bude vypadat jeste jinak.Jde o to ze pionyr ma pouze tri kvalty a najit kompromis aby te valec uvezl s tezkym prevodem na silnici kolem 90km/h je laborace,jeste kdyz mas 115 kg.Hlavne jestli chces upravovat valec na max. vykon tak to nedelej jako je toho celej internet od p,Krejbycha.Ja s tim stravil nejakej cas a neni to na normalni jezdeni ani na motokros.Tato uprava je pouze na MAX. vykon.Spodni a stredni otacky vubec nenadchnou.Dej si otazku kolik chces mit vyfukovych kanalu a kolik prepoustecich,4,5,6.Jake chces mit casovani,kolik otacek motoru,jakej v tom povali pist.A jeste neco,jenom ve valci to neni,je to hledat vykon ve spouste poladenejch soucasti co stojej pekny penize a maj kratkou zivotnost.Tim ti chci rict,ze jenom spravne upravit kanaly je u normalniho motoru nechat je v puvodnim stavu a kdyz ne vsechny tak prefuky rozhodne