
čau, já sem taky nedávno měnil, takže ti to můžu v pohodě vysvětlit, jak sem to udělal já, počítám, že hlavu a válec máš sundaný, takže z toho starýho pístu vyjmeš ty 2 pojistný kroužky(spíš sou to drátky), potom nahřeješ píst v místě spojení s čepem, klidně ho ohřej celej a pak by ti měl jít snadno vytlačit čep, při dávání novýho pístu sem si dal čep do mrazáku na nějakou tu hoďku, do novýho pístu sem dal z jedný strany ten pojistnej kroužek (drátek), celej píst sem nahřál, vzal sem studenej čep a vložil ho do pístu, skrz ojniční pouzdro až do druhýho očka až k tomu pojistnýmu kroužku na pístu (měl by ti tam jít snadno) a nakonec sem zajistil čep i z druhý strany pístu tím pojistným kroužkem a bylo hotovo

, doufám, že je to srozumitelný a přeju hodně zdarů