Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 cuaves lidi,objednal jsem ssi tady pist a krouzky po osmi vybrusech bez válce,ten jsem si nechal vybrousit svuj podle toho pistu ale na pistu je rozmer 39,98,a tyy krouzky jsou 40,00, kdyz to tam dám vsechno dohromady a chci to roztlacit tak je to tam hrozne na fest a nehne se to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel4450
Datum: 29. října 2008 15:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty vole slysel sto? prej ses 15ti letej...
Datum: 28. října 2008 17:18
Jméno: Horst
IP: uživatel4436
 Stando,jestli tady někdo kecá tak jste to vy 10 až 15tiletí kteří si nepřečtou ani příručku nebo návod k použití.O nějakých technologických postupech ani nemluvě.Až budeš dělat v opravárenství jako já tak budeš mluvit jináč
Datum: 28. října 2008 11:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sak prave to sou z mototechny novy dily...proste se to musi zajet jinak se to zahriva jak svin...
Datum: 27. října 2008 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 co to kecas?? uz si mnel v ruce krouzky a pist z mototechny??? nesrovnatelný!!!
Datum: 26. října 2008 22:10
Jméno: Horst
IP: uživatel4414
 Asi jsi to špatně pochopil. 8 výbrus má 40.00mm.Do válce strčíš kroužek asi 15mm od okraje a změříš mezeru v zámku , ta má být 0,2mm.Ale jinak se mi dostal set 8 výbrusu do ruky a můžu říct ,,šmejd,šmejd ,,
Datum: 26. října 2008 18:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je blbost jen je tesnej...a to zahrivani je uplne normalni pri zajizdeni nigdy se mi neprehrival a dal sem krouzky a novej pist a nejdnou se to varilo...
Datum: 26. října 2008 17:40
Jméno: Horst
IP: uživatel4414
 Co tady píšeš je pěkná hovadina.To se nedivím že z 80% se přehřívají motory a pak se zadřou.Potom nadáváte že oleje např.M2T stojí za ho...Přemýšlel jsi nad těmi rozměry dyť ten píst jsi tam ,,nalisoval,,
Datum: 26. října 2008 17:31
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 to ne naslapavackou to beha sice to nem zadnou setrvaci ale jinak to jde
Datum: 26. října 2008 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 jestli ti nahodou nenarazi pist do hlavy .???...v historii se to stalo asi jenom 3 lidem,ale teoreticky je to pravdepodobny.... ale kupodivu vetsine se to nestalo ... koukni na to a uvidis ....jinak tesnost je dost velka (0.02) ,ale tohleto to nezpusobuje ...hlavne to dost maz....pri tyhle tesnosti to bude mit sklony k zadreni,takze M2T je predem jasna smrt!!!!
Datum: 26. října 2008 14:09
Jméno: honzik
IP: uživatel4186
 ne prave ze rozmer pistu je 39,98 a tim padem valce taky a rozmer krouzku je 40.00
Datum: 26. října 2008 12:47
 Tak jestli je rozměr válce 40,00 a pístu 39,98 tak vůle mezi pístem a válcem 0,02mm je spíš tak pro provoz na methyl než na benzín (je to hrozně málo...) Jinak píst musí jít lehce strčit do válce a kroužek když zkusíš strčit do válce musí mít cca 0,2-0,3 mm vůli v zámku...! A když to sloříš muséíš se to zákonitě hejbat...  Pokud si nedělal GO celýho motoru a nenaprasil sis gufera do ložisek...
Datum: 26. října 2008 12:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este je moznost ze si obratil pist nebo si spatne zasadil krouzky do drazek
Datum: 26. října 2008 10:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz tak ho vyndej, mazni valec olejem a pist a pak to zkus...jinak je este mozny pokuds davals nova gofera zes je moc prirazil na loziska...ale to chce zajet jinak to pak uz bude v poho
Datum: 26. října 2008 10:54
 hoši máte někde chybu motor má jít relativně lehce já na j 90 jsem nemohl dostat pomale píst s kroužkama do válce ale šlo to roztlačit i nakopnout snadno máte někde chybu
Datum: 26. října 2008 10:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je ro po vybrusu co bys nechtel...sem menil jenom pist, krouzky a daval sem to do staryho valce a gdyz sem to chtel nakopnout tak sem stal na nakopavacce a skoro se an nehnula...
Datum: 26. října 2008 10:31
|



|