
Tak a teď to roseknu....

Záleží na tom kdo ti dělal výbrus a jakej jezdíš olej...

Já osobně si nemůžu dovolit zajíždět 600 Km (to je polovina životnosti motoru...

) Takže dám příklad...pokud máš vůli výbrusu cca 0,05 a jedeš na plnou syntetiku stačí tomu dát 40 km na ovrnění...pak začít přidávat a sledovat co to dělá...! Všechno je jen o kvalitě oleji a teplotě. Pokud ti těsnej motor umaže olej neni co řešit. Kroužku se přez hrany zajedou prakticky okamžitě....(jinak by taky nastala destrukce...) Ale všechno je to na tobě a na tvých pěti buď pohromadě nebo ne...

Kvalitně zajetej motor je předpoklad stálýho a dostatečnýho výkonu....

(ale skoro mě bolí huba resp. ruce že to řikám resp. píšu zrovna já kterej běžně zajíždí motory tak ve 12 000 ot....

)