žebra elektrodou nenavaris na to jksou specialni svarecky!!!
Datum: 19. srpna 2008 19:26
Jméno: Twix
IP: uživatel111
další žebra na valec se asi nedej navařit normální elektrodou že ?
Datum: 19. srpna 2008 17:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tou nadrzi kolem motoru by to bylo horsi, pac voda se ohreje a ta nadrz bez zebrovani ma strasne maly povrch na odvadeni tepla, takze by se to prehryvalo ejste vic... leda ze by mel zebrovani, to by se zlepsilo o neco
Datum: 19. srpna 2008 16:48
Jméno: motor
IP: uživatel680
normál by se na to přidelala vodní čerpadlo třeba a klikovku (odpor motoru asi už by to moc nejelo)a pak už by se jenom nák dořešilo na tom žebrování dal bych nákou nádobu jenom na válec a na halvu už bych to nedával a normál nákek chladič třeba ze škodovky přepůlit URCITE BY TO SLO !!!
Datum: 19. srpna 2008 15:32
ale asi by se v tom začla vařit a bylo by to špatny
Datum: 19. srpna 2008 13:59
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
Ale ja sem to myslel že by celej valec a hlava byli v třeba plechove nadržce a v tom by byla voda. Čim větší by byla tim by v tom bylo vic vody a to by se zas tak rychle neohřalo ne ? Sice by to vipadalo pěkně blbě ale třeba by to nějak fungovalo.
Datum: 19. srpna 2008 13:46
kdybych mel cas tak bych to skusil udelat mel bych to uz i vymyslene ale za 1 me to prijde dost zbytecn to si radsi navarim zebra na valec na kazdou stranu cca o 25mm a hned se to chladi znatelne lip hlavu vozim hvezdicovou kdyz ti ten motor toci pre 10tis otacek tak se to reje jeste vic a takle to je ok ted delam 4 kval tak mam plne ruce prace s tim ale kdyby nekdy v zime byl cas tak bych to skusil zrealizovat zdar
Datum: 19. srpna 2008 12:43
no kdyby mezi zebrama slo protahnout nejaky medeny trubicky a hadickou z nich vyvadet vodu do nejaky expanzni nadoby ktera by mozna sla dat pod prsa (vite ne

) jenze jak to chladit aby se to vevnitr (ta voda nebo chladici smes) nevarila... leda jeste nejakej vetrak ale zepredu by to melo chlazeni normalni takze jen zrealizovat tu nadobu a kam ji dat....
Datum: 19. srpna 2008 11:10
ja mam teda na motokare vsechno v poho cisty serizeny a varim kazdou chvili... ale to bude uz asi tim ze ten motor je na to slabej...
Datum: 19. srpna 2008 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel3822
hele je to fajn napad,ale vsichni o tom jeom mluvi a nikdo to este nedoresil a neskonstruoval...na normalnim fichtlu staci mit cisty zebra na hlave a na valci,olej v prevodovce a spravnej predstih a pak zadny pridavny chlazeni nepotrebujes a muzes jezdit celej den a neupece se to...
Datum: 19. srpna 2008 10:07
nahodou kdyby mel dostatek casu a prostredku tak by to klidne realizovat slo
Datum: 19. srpna 2008 9:55
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tim cerpadlem... ono by to slo udelat obehove, to znamena ze kdys se voda ohreje na valci stoupa a tim bude proudit, zasobnik umistit nekam pod prsa(predpokladam kdo nema technickou moch by se tam vejit) a nejak udelat zebrovani
Datum: 19. srpna 2008 9:52
blbost, nedotáh bys to to konce, provrát žebrování a dáš tamtrubičky a copak???? kapalina se musí taky chladit aby se nazahřívala, takže potřebuješ dallší žebrování na které bude nařážet vítr a bude ochlazovat kapalinu v prubičkách a taky potřebuješ zásobník kapaliny no a aby mohla proudit tak i vodní čerpadlo, které musíš nějakou energii pohánět.....celé jt to tak složité že se to nevyplatí. to si rači vem nějaký větrák na 6 V třeba z trabanta, dej do do nějaké roury a něch to foukat n aválec, jen si budeš muset dát osvětlení z kola.
Datum: 19. srpna 2008 9:48
Jméno: fggfg
IP: uživatel3821
hele a co provrtat mříšky, dotoho trubku a tou trubkou aby protíkala voda??
Datum: 19. srpna 2008 9:27
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
nj na svičku sem zapoměl....
Datum: 19. srpna 2008 1:18
no, neim, jak by to bylo kolem svíčky..
Datum: 19. srpna 2008 1:01
použij tlacitko hledat a syntax vodni chalzeni
Datum: 19. srpna 2008 0:44