taky si spočitej kolik máš zubu vzadu na rozetě pokud jich tam máš 65 tak to je do rychlosti ale pokud jich tam je 75 tak to je do sily a pak se podivej na kolečko dopředu muže mit deset nebo až 15 zubu ty převody sou to samy co na kole ale zas to nesmiš přehnat aby ti ti aspoň trochu tahlo pokud máš vyfuk pěknej zachovalej chromovej tak ho nevypaluj zničiš si chrom zkus ho ten pajšl co ti nejde ven vyrazit kdyžtak ho trocha pomačkáš ale ve svěráku zas po očištěni narovnáš
Datum: 05. srpna 2008 12:04
jj s tou dekarbonizaci mas pravdu nali tam benzin ucpi spodek ale bacha at mes stranu kde je vetsi dira ve vyfuku nahore jinak ti to klidne muze rozervat vyfuk bo tam nebudou odchazet vzplodiny to se mi tak stalo.a pak to jen zapal a klepni s tym nakonec o neco tvrdeho a carbon se ti vysype.
Datum: 05. srpna 2008 12:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
nektery fichtly proste jeli jenom 60...ale tyhle lenosi byli vetsinou spolehlivejsi nez fichtly co jezdili 75-80,ty byli vecne KO...jen skusenost z minulosti...skus zjistit co tam mas za rozetu...pokud 13 tak dej 14,pokud tam mas 12 tak dej 13 a uvidis co to udela.....fichtlu zdar...
Datum: 05. srpna 2008 11:36
Jméno: fojta
IP: uživatel764
vejfuk proly celej benalem bo redidlem a pak to zapal neni to nejlepsi dekarbonizace ale lepsi nez nic
Datum: 05. srpna 2008 11:34