 Čauu draci....pořídil sem sadu 8.výbrusu ale tedka mi dělá starosti instalace. Takže zaprvý bych rád věděl nějakej fígl na to jak dostat píst i s kroužkama do válce, protože stlačit kroužky prstem a narvat to tam mi vůbec nejde...nevíte? a zadruhé připojení pístu na ojnici...doufám že to jde i bez toho abych rozdělával celý motor...představuju si to tak sundám starou hlavu a válec...a jak tedka vyklepnout starý píst a nainstalovat nový? A poslední dotaz, asi trošku blbý, ale kčemu jsou ty dva malý kroužky připomínající e?dííík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 23:21
Jméno: standa
IP: uživatel3518
to neslo o tlaky,ale pokud na tu 8.vybrus posadis obycejnou hlavu tak pist narazi do okraje hlavy co doseda na valec,jedna se o par desetin a tudiz to asi necim roztahnes a ono se to oboucha a bude klid(vymlacena klika),ale ja nad timto problemem stravil cele odpoledne a srovnal to az soustru,ale vysledna komprese stoji za to. Ve tvym pripade opravdu neslo o maxi tlaky,ale asi ti taky narazel pist.
Datum: 17. července 2008 23:21
Jméno: jura
IP: uživatel3514
Kurva vy ste všichni odbornici jak poď na mě zboku.
Datum: 17. července 2008 16:17
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Aha tak sorac..Ale i tak takovy tlaky a fichtl?no nevadi...mel si napsat driv ze se pist bez hlavy normalne pohyboval a ja by sem byl pak sticha:o)..
Datum: 17. července 2008 15:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
dej tedy majzla na zámky ať sedí kroužky jak mají... pravda že někdy mi to taky nešlo dobře. Naolejuj hlavně kraj válce a trošku krožky.. Kdyžtak někomu řekni aby Ti pomohl s mačkáním kroužků do drážky pístu, aby seděl po celém obvodu a šel dobře do válce... je pravdou že tři, čtyři ruce se k takové práci vždycky šikne  . Přípravek existuje, ale nikdy jsem neviděl nikoho o něm mluvit či s ním pracovat. Stanadrdně to každý dělá bez přípravku, tak to musí jít i u tebe.
Datum: 17. července 2008 14:35
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
Vaclav_50ccm : promin ale amater rozhodne nejsem. krouzky byli dobre, bez hlavy s tim normalne startpakou tocit slo, ale jak jsem dal hlavu, melo to zezacatku takovou kompresi ze jsem po otm mohl skakat a nic. jinak uz jsem s tim od pozdima najel asi 1500km....
Datum: 17. července 2008 14:31
to Chong : Nene...jde oto že když mi přišla sada tak byl píst i s kroužky ve válci a vpoho tam jezdil, já jsem ho jen vyndal abych ho zkontroloval a ted se mu nechce zpět
Datum: 17. července 2008 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jestli to chápu správně, tak měníš jen píst a válec... vyzkoušel jsi dát kroužky do válce bez pístu? mohlo se stát že výbrus je tak těsný že se tam kroužky nevejdou... potom lze jako prasáckou eventualitu ubrat kroužky (špatně a opatrně) trošku v zámcích... Jinak ale platí pravidlo že když se dělá výbrus, tak se měni i obě ložiska ojnice.. Problém totiž je že těsnější stav (po výbrusu) zvýší tlaky na ložiska ojnice a spolehlivě ti je vytluče než zajedeš válec... Každopádně jestli je výbrus tak těsný že se tam nevejdou předepsané kroužky, tak je to na vrácení k reklamaci, protože ten motor spolehlivě zadřeš.
Datum: 17. července 2008 14:15
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
dj.nasty a pak ti to jelo?protoze kdyz ti nesel roztocit motor startpákou tak si mel ty krouzky asi spatne...a roztahnout to 350 to byl fakt great napad...ziram jak nektery amatery montujou pisty
Datum: 17. července 2008 14:13
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
nevim jak to je moc na fest u ty sady c tu ma sesa, ale ja jednou po vybrusu jsem daval krouzky do valce asi dve hodiny.. a pak jsme to museli jeste roztahnout za tri a pulou... protoze to bylo tak na fest ze na startpaku jsem se mohl postavit a ani se to nehlo...
Datum: 17. července 2008 13:58
Jméno: kolekco
IP: uživatel162
takze sunde starou hlavu a valec,potom vytahni pojistky pistniho cepu(ty krouzky do e),a vytlac pistni cep(bud si vyrobis stahovak podle wiku.ic.cz,nebo ten cep opatrne vyklepes nakou kulatinou a kladivkem,ale bacha at si neohnes ojnici,potom sundas pist,nasadis novej pist,do jedny diry das pojistku,pak nasadis pist na ojnici a opatrne tam naklepes pistni cep,az tam bude tak ho i z druhy strany zajistis pojistkou,motor rozebirat nemusis,a valec na pist dostanes tak ze stlacis prstama pistni krouzek a normalne valec nasunes na pist,takhle i u 2 krouzku,chce to trochu cviku,nebo rekni nekomu at ti ty krouzky podrzi,ten vystupek v ty hlave je ok
Datum: 17. července 2008 13:48
a ještě jeden dotaz....mám použít normální hlavu nebo tu jak má uvnitř takový hrbol=větší komprese?
Datum: 17. července 2008 13:39
|



|