Jméno: Kopečák
IP: uživatel3527
mě když se přehřeje motor na fikovy tak se mi páří aji s karbeca.... můj kámoš vymyslel na to chlazení vodou... polit to konvou!!
Datum: 18. července 2008 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel3503
vetsinou je to strasne liny a nechce to vubec jet. Pokud se stane ze bude tak rozpalenej ze se nebude tocit motor,tak to uz je spatny....vetsinou sou pak zapeceny krouzky a pridrenej pist ve valci a to je nemile. Na prehrivani ma nejvetsi vliv spravne serizene zapalovani,olej v prevodovce a cista zebra na valci a hlave...
Datum: 16. července 2008 9:32
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
a paří se s něho....to když mi bylo kdysi 14 let tak jsem z mustangem valil na 1 plný do velkého kopce, seděl za mnou bratranec takže jsme do horomady vážily 150 kg, no a motor pořád táhnul (vepředu 13z) a když jsem zastavil tak z motoru se pařilo jak z lokomotivy.
Datum: 16. července 2008 9:26
Poznáš to tak,že přestává jet.
Datum: 16. července 2008 8:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyz sahnes na kliku a je to moc teple tak poznas ze se to prehriva ale ruku si radsi namoc nekdyy to i zasyci a to se doporucuje zastavit jizdu
Datum: 16. července 2008 7:57
zeto us tak nejak nesce tahnut ket je prehriti alebo ti moze aj strilat do filtru
Datum: 15. července 2008 23:09