Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud ti zůstalo při půlení motoru ložisko na klice, zkontroluj jestli není domeček ložiska vymačkanej a jestli do něj nejde ložisko moc volně. Obvykle totiž ložisko zůstane v karteru. Pokud jede ložisko do domečku kliky volně, tak ti doporučuju vyměnit kartery, protože hrozí posunutí ložiska za běhu motoru či jiné nestandardní nebezpečné stavy. Z kliky ho sundáš stahovákem, nejlépe trojramenným. Všechny ložiska motoru by měly být C3 (s vůli na hřídel) a za dob bolševika a výroby Jawy 50 se zakrytovaná ložiska nedělala, takže pozor s tím kde použít zakrytovaná ložiska. 6202 by zakrytované šlo použít ale smysl to nemá když je uprostřed olejové lázně skříně, ale tam kde jsou gufera, tak tam se použít nesmí, protože by hrozilo že by se břit gufera nedostatečně mazal olejem (zkrz zakrytované ložisko prochází velmi málo, často nedostatečně oleje) a gufero by předčasně umřelo... To zmíněné Z znamená zykrytované, ale mám na paměti že pokud je jen jedno Z tak je zakrytované z jedné strany. 2Z z obou...
Datum: 30. června 2008 7:06