Jméno: Standa
IP: uživatel3337
Tak to je dobry.Jezdi
Datum: 27. června 2008 8:36
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Zdr pokud je tam svicka tak to de tezko pukud ne tak to de lehko
Datum: 26. června 2008 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Aha,to bude tezky s tebou,to radsi nic neopravuj a sezen si nekoho kdo ti vsechno ukaze a zasvětí tě do toho. Jinak komprese je tlak ve valci kdyz je píst v horní uvrati(nahore). Pokud budes rukou tocit magnetem v zapalovani po smeru chodu motoru a pude to lehce tak uz to kompresi nema moc velkou,pokud budes muset pouzit vice sily na otoceni aby se pist prehoupl pres horni uvrat tak tlaky a komprese jsou OK. Ale pokud to jezdi solidne a stabilne tak nic neres a jezdi....
Datum: 26. června 2008 18:36
Jméno: deny
IP: uživatel2971
sry ja teda pres tohlke nejsem vysvetli mi to prosimte diky
Datum: 26. června 2008 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Hlavni veci je jakou to ma kompresi?? Pokud malou,tak to chce vybrus.
Datum: 26. června 2008 14:03
Jméno: deny
IP: uživatel2971
A jaky 11 zuby kolecko jako sekundfarni nebo jaky pri jizde se mi zda ze mi piska nejaky lozisko jestli mam delat vybrus nevim jak mam poznat ze je vyslahany
Datum: 26. června 2008 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Vymen loziska,gufera,jestli bude mit klika velkou vuli tak i kliku. Hodne na vykonu ubira vytahanej primarni retez. Jinak potom vse klasika,vybrus,pist,krouzky,futro cep....ale levná investice to neni....chce to ten motor rozebrat a skontrolovat a spatny veci vymenit a pak ten motor dobre zajet!!! Povis v jakym je stavu tvuj motor a muzem to poresit vic.
Datum: 26. června 2008 13:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
S 11z kolečkem to bude pomalejší a na osmí výbrus si můžeš dát vybrousit svůj válec.
Datum: 26. června 2008 12:00
Jméno: Mrcin.n
IP: uživatel111
No kup si tady valec s 8mim vybrusem a pojede ti to o dost rychlejc , 11ti zubý kolečko - potáhne ti to jak čert a pude to vic do otaček , a dofoukni si kola a poutahuj všechny šrouby
Datum: 25. června 2008 21:52