Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, včera sem v chotusicích koupil hlavu motoru na fichtla, ale má jinaj typ spalovacího prostoru než je u 21 (ledvinkovej), ale má ho normále kulatej, a mě zajímá, jestli někdo neví na co se to montovalo, a jakej to má kopresní poměr, díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 16:17
Jméno: salis
IP: uživatel2576
no tak jestli je tedy z 05 jawy tak by měl bejt kompresní poměr 7,2:1 (podle jednoho webu) ale zase na druhou stranu má lepší tvar spalovacího prostoru, takže by to mohlo rovnoměrnějc zatěžovat píst a ojnici, je to jen muj názor, pokud je milnej tak mě opravte čus
Datum: 08. června 2008 16:17
Jméno: axel
IP: uživatel2605
A nevite nahodou se kterou hlavou ma fik vecsi tlaky?protoze ja tam mam tez tu kulatou a myslel sem si ze to jde sni lip.Dik zdur
Datum: 08. června 2008 14:20
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Jak znat? ze to jede lip?
Datum: 08. června 2008 12:41
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
ja mel na fichtlu driv tu kulatou hlavu a kdyz sem po zime dal tu ledvinkovou tak je to znat docela dost...
Datum: 08. června 2008 12:31
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Peosim Vás . me by zase zajímalo jestli když dam ten ledvinkovej misto kulatý hlavy na valet tím pádem to ma větší kompresy jestli to vic potáhne nebo to tomu nějak neuškodí dík cuzzz.
Datum: 08. června 2008 12:17
měl sem taky stejnej problém  je to z 05, na 20,21,23 se dávali ledvinkový prostory kvůly tomu že se tim zvyšoval kompresní poměr!
Datum: 08. června 2008 12:02
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
To je hlava z 05, kompresní poměr myslim 6:1 rači se podivej na sesa-moto
Datum: 08. června 2008 11:39
|



|