Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nic ve zlém ,,axel,, , nevím jak chceš změřit šuplerou průměr opotřebeného válce, když je opotřebený v části kde jezdí kroužky? Což je ve střední části válce kam šuplera nedosáhne. Nevím co je to za mánii měnit kroužky. Moje rada zní.. pokud motor přiměřeně táhne a jde nastartovat bez atletických výkonů, pak je předčasné renovaci řešit (s vyjímkou výměny ložisek a gefer pokud jsou ložiska předčasně kaput), ale pokud už není horní komprese, tak vezmi válec, píst a kliku, popřípadě celý motor do specializovaného krámu a oni si poradí a vráti ti vše jak má být. Předpokládám že doma nemáš frézu na frézování válců, takže ti dotazovaná informace je stejně k ničemu. Přesto pokud tě zajímá jaký výbrus potřebuješ, tak změř píst, nejlépe v ose pístního čepu, kde se nejméně opotřebovává otěrem... rozměry jdou po 0,25 mm a koukni do katalogu o jaký výbrus se momentálně jedná.
Datum: 16. května 2008 11:07