Jméno: No Fear
IP: uživatel2987
 Zdarec borci,mam problem s fichtlem 21!Motor je po GO(loziska,gufera,spojka,zapalovani-proste vsechno vymenene) a valec je po vybrusu udelanej na zavody.Kdyz ho chci nastartovat tak chytne a hned chcipne... Nevite nekdo co s tim??? Predem dikes za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 14:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2930
Přestě tohle to dělalo i mě tak sem poladil předstih a odtrh a pak už my to chytalo normálně a dokonce i pěkně táhlo ale musel sem si stim pohrát...
Datum: 13. května 2008 14:26
Jméno: No Fear
IP: uživatel2987
Dikes za odpoved... vyfuk sem sundany uz mel,trysky sem taky cistil dokonce i menil,benzinu v karburatoru bude taky dost.VALEC byl delany na zakazku takze bych tomu nak neveril ze by to bylo tim.A zapalovni sem taky komplet presel nova svicka,kladivka,kondik.Takze fakt uz nevim ale dikes za ty rady...
Datum: 12. května 2008 20:47
těch příčin může být několik,dost možná máš jen zacpaný výfuk,zkus to bez něj a uvidíš.Může to být i karburátor-zacpané trysky,nebo nízká hladina vplovákové komopře.Pak něco vážnějšího.Třeba špatný-malý rozměr pístu.Motor má kompresi ale nedocílíš přefukových tlaků.To je typický důsledek.Pak mě ještě napadá,že někdo zdupal právě ty závodní úpravy.Možná špatná kombinace výfuku a přefuku.Možná je válec určený jen pro kombinaci s laděným výfukem,ale možná máš jen špatný kondenzátor,nebo cívku.Začni jednodužším a postupuj ke složitějšímu.Přeji hodně zdaru.
Datum: 12. května 2008 20:39
|



|